امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

گزارش تقابل شاگردان مجیدی مقابل نفت مسجدسلیمان از رادیو ورزش

مشاهده ۱۰۴
۱۴۰۰/۱۰/۲۲- ۱۲:۰۲

در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر ایران، دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و استقلال روز پنج‌شنبه 23 دی به صورت زنده از رادیو ورزش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال روز پنج‌شنبه، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر می‌روند.

کوین یامگا را می‌توان بهترین خرید فصل استقلال و یکی از بهترین خارجی‌های شاغل در لیگ برتر دانست. در صورتی که یامگا در این بازی با کارت زرد داور جریمه شود، نیم فصل دوم را با محرومیت آغاز خواهد کرد و بازی مقابل تیم هوادار را از دست می‌دهد.

کرار جاسم، هافبک هجومی ۳۴ ساله عراقی تیم نفت مسجدسلیمان که در تاریخ دوازدهم مهرماه قراردادش با این تیم خوزستانی ایران را امضا کرد، در روزهای گذشته با پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت‌اش به جمع هم‌تیمی‌هایش برگشت تا خود را برای دیدار مقابل تیم سابقش آماده کند.

وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال هم روز گذشته در جریان تمرین این تیم دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانست همراه دیگر آبی‌پوشان به تمرینات ادامه دهد. احتمال غیبت این بازیکن هم در این دیدار وجود دارد.

گفتنی است دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال فردا 23 دی ماه ساعت 15:30 از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش روی آنتن می‌رود.


امتیاز شما