امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارش رویارویی جذاب پرسپولیس و فجرسپاسی روی موج رادیو ورزش

مشاهده ۱۳۳
۱۴۰۰/۱۰/۲۲- ۱۲:۲۳

گزارش دیدار دو تیم پرسپولیس و فجرسپاسی روز پنج‌شنبه 23 دی به صورت زنده از رادیو ورزش تقدیم علاقه مندان می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دیدار دو تیم پرسپولیس و فجر سپاسی در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر در دوره بیست و یکم قرار است روز پنج‌شنبه 23 دی در استادیوم آزادی برگزار شود.

پرسپولیس در شرایطی در این بازی به مصاف شاگردان کلانتری می‌رود که افشین پیروانی، ستاره سابق این دو تیم، در این بازی به عنوان مدیر پرسپولیس از روی نیمکت ذخیره‌های سرخ‌پوشان پایتخت دیدار را تماشا می‌کند.

این در حالی است که در آن سوی میدان مهرزاد معدنچی نیز که خاطرات زیادی در پرسپولیس و فجرسپاسی به طور مشترک داشته، به عنوان مربی شیرازی در این دیدار در کنار تیم فعلی و سابق خود قرار می‌گیرد تا ستاره‌های مشترک سال های دور پرسپولیس و فجر را روی نیمکت دو تیم ببینیم.

تائید مصدومیت عیسی آل‌کثیر از ناحیه رباط صلیبی، هم باعث شد این بازیکن تا پایان فصل خانه‌نشین شود و استعفای مجید صدری از سرپرستی این باشگاه، دو شوک اساسی به پرسپولیسی‌ها وارد کرد.

علیرغم این شرایط، پرسپولیس روی کاغذ کار سختی برای امتیاز گرفتن از فجر سپاسی ندارد، چرا که شاگردان کلانتری از هفته پنجم به بعد موفق به کسب برد نشده‌اند.

پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم قرار دارد و فجر 12 امتیازی تیم چهاردهم جدول است.

گفتنی است دیدار تیم‌های پرسپولیس و فجرسپاسی فردا 23 دی ماه ساعت 17:30 از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما