امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

بحران کرونا در لیگ برتر فوتسال بانوان سوژه امروز «ایراندخت»

مشاهده ۱۶۹
۱۴۰۰/۱۰/۲۲- ۱۳:۵۰

برنامه امروز «ایراندخت» رادیو ورزش درخصوص هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان و مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن صحبت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان، دیدار در دو تیم مس رفسنجان و نصر فردیس کرج، مسی‌ها به حضور بازیکنان کرونایی نصر در میدان اعتراض کردند و در مقابل پاسخ نماینده کرجی، بی‌اطلاعی از این وضعیت پیش از انجام بود، حالا گویا کرونا دامان‌گیر رقابت‌های هفته جدید هم شده است.

موضوع از این قرار است که هشت تن از بازیکنان تیم نصر فردیس که به تیم ملی فوتسال دعوت شده بودند، پس از علائم مشکوک به ویروس کرونا، تست دادند. از این هشت بازیکن ملی‌پوش، جواب تست سه نفر مثبت اعلام‌ شد. در پی مثبت شدن تست این سه بازیکن، باشگاه نصر فردیس از بقیه بازیکنان نیز درخواست انجام تست کرد. جواب تست یکی از بازیکنان مثبت شد، ولی سایز بازیکنان هنوز تست کرونا ندادند.

معصومه کیانی در برنامه امروز «ایراندخت» کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش درخصوص این موضوع گزارشی را ارئه می‌دهد.

طیبه ملکی، سرمربی تیم گلبال بانوان از دیگر میهمانان برنامه امروز است که از اردوی این تیم در مشهد برای شرکت در مسابقات آسیا پاسیفیک کره جنوبی صحبت می‌کند.

 همچنین پرنیان مددی با نگاهی به صفحات مجازی بانوان ورزشکار دنیا، صفحات و شبکه‌های اجتماعی ورزشکاران مختلفی را بررسی می‌کند.

برنامه «ایراندخت» به تهیه کنندگی رقیه آقازاده و گویندگی زهرا محمودوند، از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو ورزش روی آنتن می رود.

امتیاز شما