امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

معرفی فیلم های این هفته شبکه نمایش

مشاهده ۵۰۳
۱۴۰۰/۱۰/۲۵- ۰۸:۴۱

این هفته آثار راسل کرو، بازیگر سرشناس نیوزیلندی، در شبکه نمایش مرور می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه نمایش در هفته پیش رو قصد دارد در بخش صحنه گران به مرور آثار منتخبی از فیلم های «راسل کرو»، از بازیگران سرشناس سینمای نیوزیلند و استرالیا بپردازد.

فیلم و تله فیلم های ایرانی «زنده باد میهن»، «خداحافظ رفیق»، «دویدن در مه»، «در میان امواج»، «زخم زیتون»، «مرتضی» و «کیش و مات» از شنبه 25 دی تا اول بهمن، ساعت 13روی آنتن می روند.
فیلم های منتخب خانوادگی ساعت 19 شبکه نمایش در هفته پیش رو به ترتیب «باران»، «یک مایل در چهار دقیقه»، «تعویض»، «ضربه مغزی»، «سارق بانک»، «دو بار زندگی کن» و «قهوه» هستند که از این شبکه پخش می‌شوند.
«راسل کرو» بازیگر متولد ولینگتون نیوزیلند و بزرگ شده استرالیاست. کرو بازیگری را در 6 سالگی و با بازی در یک سریال تلویزیونی آغاز کرد اما برای ایفای اولین نقش بزرگش تا 26 سالگی انتظار کشید. او در این سن با بازی در فیلم «عبور»، (The Crossin) قدم به سینمای استرالیا گذاشت و 5 سال بعد با فیلم «برنده و بازنده»، وارد سینمای‌هالیوود شد. حضور در فیلم «گلادیاتور»، ساخته ریدلی اسکات از او ستاره ای جهانی ساخت و جایزه اسکار را برای کرو به ارمغان آورد. راسل کرو بلافاصله سال بعد نیز برای فیلم درخشان «ذهن زیبا»، نامزد جایزه اسکار شد.  فیلم های منتخب این بازیگر که این هفته ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود، شامل «استاد و فرمانده»، «ذهن زیبا»، «وضعیت بازی»، «افشاگر»، «قطار 3:10 به یوما»، «گنگستر آمریکایی» و «شهر ویران» این فیلم ها است.
فیلم های جذاب ساعت 23 شبکه نمایش شامل «فراتر از قانون»، « همکاری محرمانه» ،فیلم ایرانی «معکوس»، «افسانه»، « دهکده»، «کلاشنیکف» و«رودخانه خونین» است که این هفته روی آنتن می روند.
ساعت یک بامداد نیز در شبکه نمایش منتخب فیلم های کلاسیکی چون «عقرب»، «پول »، «ام»، «یوجیمبو»، «مجارها»، «استادی با پنجه‌های شکسته» و «متخصص» پخش می‌شوند.

امتیاز شما