امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ترویج فرهنگ شهروندی در قاب جهان بین

مشاهده ۱۸۲
۱۴۰۰/۱۰/۲۵- ۱۰:۰۱

شهردار و اعضای شورای شهر شهرکرد در جلسه ای با مدیرکل، قائم مقام و معاونان صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری درخصوص ترویج فرهنگ شهروندی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این جلسه مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از تعاملات سازنده این رسانه با شهرداری و شورای اسلامی ابراز خرسندی کرد و گفت: مشارکت شورا و شهرداری با صدا و سیما می‌تواند نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ شهروندی، جلب اعتماد و رضایت شهروندان از مدیریت شهری شود.

یوسف افشارنیا افزود: رسانه‌ها در هم‌افزایی و وحدت، نقش بسیار مهمی دارند و تعامل شورا و شهرداری با صدا و سیما تأثیر به سزایی در این زمینه خواهد داشت.

وی با اعلام آمادگی رسانه استانی برای همکاری با شهرداری در راه اندازی یک استودیوی شهری افزود: شهرداری می‌تواند مانند دیگر استان‌ها با راه اندازی صدا و سیمای شهری برای ترویج فرهنگ شهروندی اقدام کند و خدمات شهری را سریع تر به اطلاع مردم برساند.

در این جلسه شهردار شهرکرد به ‌تصویر کشیدن اقدامات و خدمات مجموعه مدیریت شهری توسط صدا و سیما را گامی مؤثر در امیدبخشی به جامعه دانست، گفت: رسانه از یک سو آیینه تمام‌نمای اقدامات و عملکرد مسئولان است و از سویی دیگر، مطالبات مردمی را پیگیری می‌کند و نقش مهمی در رفع مشکلات شهری دارد.

محمدتقی جاپلقی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های ملی و استانی برای حل مشکلات شهر بهره‌مند شویم، افزود: تکمیل پروژه‌ها و رفع مشکلات شهری از دغدغه‌های به‌حق مردم است و می‌طلبد برای ایجاد امید بین شهروندان، این اقدامات از سوی رسانه‌های دیداری و شنیداری به‌صورت ویژه به سمع و نظر مردم برسد.

رئیس شورای اسلامی‌شهرکرد هم در ادامه جلسه با بیان اینکه کار شورای شهر یک امر عمومی و جمعی است و بر منافع جامعه اثر دارد، بیان کرد: جامعه‌ای موفق است که رفاه عمومی را بر مباحث شخصی ترجیح دهد.

محمدرضا بیاتی گفت: انتظار داریم رسانه‌ها علاوه بر دغدغه‌های مردم و مشکلات شهر، خدمات مدیریت شهری را هم به نحو مطلوب منعکس کنند و این ارتباط دوسویه رسانه و مدیریت شهری برای رسیدن به رضایت مردمی و حفظ امید در جامعه برقرار باشد.

امتیاز شما