امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پخش زنده دیدار منچسترسیتی و چلسی از رادیو ورزش

مشاهده ۱۸۰
۱۴۰۰/۱۰/۲۵- ۱۱:۰۵

گزارش بازی تیم‌های منچسترسیتی و چلسی، امروز به صورت زنده از رادیو ورزش تقدیم علاقه مندان به فوتبال می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس و پس از ۲ هفته از شروع این رقابت‌ها نبرد مهم تیم‌های اول و دوم جدول یعنی منچسترسیتی و چلسی از سر گرفته خواهدشد. این دو تیم امروز در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم خواهند رفت.

سیتیزن‌ها باز هم از دست رقبا در رفتند. فاصله ۱۰ امتیازی با چلسی و ۱۱ امتیازی با لیورپول حاشیه امنی برای تیم پپ گواردیولا ایجاد کرده، حالا خیال منچسترسیتی راحت است، اما از قهرمانی مطمئن نیست، چرا که راه طولانی‌ای تا پایان فصل باقی مانده است. سیتی از اکتبر که مقابل کریستال‌پالاس شکست خورد، ۱۱ بازی متوالی را برد و این نقطه عطفی در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ برای‌شان بوده است.

تیم توماس توخل همیشه کارهای غیرقابل پیش‌بینی کرده که مهم‌ترین آن‌ها بردن منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته بود. با این حال خودشان هم خودشان را زیاد غافلگیر کرده‌اند. در ۷ بازی اخیر، چلسی فقط ۲ برد داشته و همین باعث شده تا فاصله‌شان با صدر جدول به ۱۰ امتیاز افزایش پیدا کند. درست در روزهایی که سیتی می‌برد، آن‌ها نبردند و کورس قهرمانی سرد شد. حالا برد چلسی حتی شاید لیورپول را هم خوشحال کند.

گفتنی است دیدار تیم‌های منچسترسیتی و چلسی امروز 25 دی ماه ساعت 16 از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما