امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

در «زیرزمین» شبکه الکوثر چه می گذرد؟

مشاهده ۲۴۳
۱۴۰۰/۱۰/۲۵- ۱۳:۲۶

مجموعه تلویزیونی «زیرزمین» به کارگردانی علیرضا افخمی از شبکه الکوثر پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سریال 29 قسمتی در سال 1385 ساخته شد و داستان سه دوست به نام های «فرجیان»، «کلانی» و «اسدی» است که با فروش زمینی با اسناد جعلی چند میلیارد تومان از «کورانی» کلاهبرداری می‌کنند. اسدی بر سر دو همدست دیگر خود کلاه گذاشته و طی حوادثی پول ها را در زیرزمین یک خانه قدیمی‌ پنهان می‌کند و پس از برملا شدن این راز فرجیان و کلانی تلاش می‌کنند به نحوی وارد آن خانه شده و طی ماجراهایی موفق به پیدا کردن پولها می‌شوند. اما اشتباها آن را به حساب یک موسسه خیریه واریز می‌کنند و ....
این مجموعه به قلم علیرضا بذرافشان نوشته شده است و زنده یاد فتحعلی اویسی، ابوالفضل پورعرب، رضا توکلی، مهران رجبی، بهاره رهنما، مهتاج نجومی، مرجانه گلچین، کیانوش گرامی، سروش صحت، داریوش سلیمی، بهمن دان، پرستو مقدم، کامران فیوضات، صدرالدین حجازی، فرناز رهنما، مریم کاویانی، منوچهر صفرخانی، عمار تفتی، احمد علامه‌دهر، معصومه اسکندری در «زیرزمین» ایفای نقش کرده اند.
با اتمام مجموعه تلویزیونی «خانه سبز» سریال «زیر زمین» به تهیه کنندگی شبکه سوم سیما، از شنبه 25 دی، ساعت 14:05 به وقت تهران، به صورت روزانه با زمان تکرار ساعت 3 بامداد و با زبانگردانی و دوبله به زبان عربی در شبکه آی فیلم از شبکه الکوثر پخش می‌شود.

امتیاز شما