امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

خدمات‌ شرکت ملی پست زیر ذره بین شبکه جام جم

مشاهده ۱۴۷
۱۴۰۰/۱۰/۲۶- ۰۹:۱۷

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران ، به برنامه «مشاور» شبکه جهانی جام‌جم می‌آید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه جهانی جام‌جم در برنامه این هفته «مشاور» میزبان رمضان‌علی سبحانی‌فر، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران است تا به سوالات بینندگان برنامه با موضوع اقدامات و خدمات شرکت ملی پست در حوزه بین‌الملل و ایرانیان خارج از کشور پاسخ دهند.

برنامه‌ زنده «مشاور» یکشنبه‌ها ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران با هدف هویت بخشی‌، حمایت و حفظ حقوق ایرانیان در هر نقطه از جهان، از آنتن شبکه جهانی جام‌جم تقدیم ببیندگان داخل و خارج از ایران می‌شود؛ این برنامه همواره سعی کرده است، موضوعاتش را با نیازهای مخاطب امروز هماهنگ کند تا بازخورد خوبی از آنان کسب کند.

ساختار این برنامه به گونه‌ای طراحی شده‌ که شامل آیتم‌ها و بخش‌های متنوعی است تا ببینده بتواند به نتایج مطلوب برسد و با تماشای این برنامه‌، پاسخ سوالات خود را در حوزه مسائل حقوقی، قضایی و اقتصادی دریافت کند و انتخابی آگاهانه داشته باشد. مخاطب هدف این برنامه هموطنان عزیز مقیم خارج کشور و یا ایرانیانی هستند که قصد سفر دارند.

این برنامه در گروه تولیدات بین‌الملل شبکه جهانی جام‌جم تولید می‌شود و در هر قسمت میزبان مسئولان عالی رتبه، چهره‌های شاخص و کارشناسان خبره حقوقی و قضایی و اقتصادی است.
مجری کارشناس برنامه، دکتر مازیار قاسمی‌ گودرزی است و تهیه‌کنندگی برنامه را بهرنگ ابراهیمی و سردبیری آن را ابوالفضل ولی‌زاده بر عهده دارند.
در برنامه این هفته «مشاور» که 26 دی، پخش می‌شود، با حضور رمضان‌علی سبحانی‌فر، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، خدمات شرکت‌ ملی پست به ایرانیان خارج از کشور، مزیت‌های پُست ایران در عرصه بین الملل، هوشمندسازی و اقدامات فرهنگی پست ایران و ابعاد جهانی آن بررسی می‌شود.

ایرانیان مقیم خارج از کشور و هموطنان عزیز می‌توانند از طریق آدرس moshaver@jjtv.ir، صفحه اینستاگرام برنامه به نشانی @moshaver_tv، تلفن بین‌المللی 46812400444+ و همچنین در شبکه‌های اجتماعی با شماره 989108993934+ ، سوالات و مسائل حقوقی خود را مطرح کنند.

ضمنا این برنامه زنده از طریق ماهواره Hotbird 13C فرکانس ۱۰۷۷۵ در اروپا، ماهواره Galaxy 19 فرکانس ۱۲۰۲۸ در امریکا و ماهواره Badr 5 فرکانس ۱۲۲۸۴ در غرب آسیا قابل دریافت است.

امتیاز شما