امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

در «سرزمین من» رادیو فرهنگ قدم بردارید

مشاهده ۸۵
۱۴۰۰/۱۰/۲۶- ۱۰:۱۷

رادیو فرهنگ در برنامه «سرزمین من» امروز، به رویدادها و مسائل تاریخی، معرفی آثار باستانی و اهمیت سلامت در دوران کرونا می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در مجله رادیویی «سرزمین من» امروز ۲۶ دی، دکتر منصوری در بخش «گفت گوی ویژه» از نتایج فرار شاه از ایران و پیروزی انقلاب اسلامی ایران سخن می‌گوید.
در بخش گفت و گوی روز نیز دکتر حجت الله ایزدی، به ادمه مبحث تاریخ ایران در دوران حکومت آل زیار می‌پردازد.
در آیتم کهن دیار برنامه «سرزمین من» فرزان احمدنژاد به معرفی یک محوطه از مادها می‌پردازد و در بخش فرهنگ سلامت برنامه هم یک متخصص بیماری‌های عفونی درباره چگونگی افزایش سلامت در دوران کرونا صحبت می‌کند.
همچنین آیتم امروز در سرزمین من به روایت رضا مختاری اصفهانی، همراه با تاریخ نگاران به معرفی یکی از تاریخ نگاران کشورمان اختصاص دارد.

اهمیت تکریم خانواده شهدا و ایثارگران نیز بخش دیگری از مجله رادیویی «سرزمین من» است که با توجه به سالروز شهادت حضرت ام البنین علیهما السلام و سالروز بزرگداشت و تکریم مادران و همسران شهدا و ایثارگران در این روز، به آن پرداخته می‌شود.

برنامه «سرزمین من» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که به تهیه کنندگی امیررضا راز ساعت ۱۳:۰۰ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما