امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

انعکاس سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان در صداوسیمای خلیج فارس

مشاهده ۱۷۳
۱۴۰۰/۱۰/۲۶- ۱۰:۵۱

مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس عمکلرد حوزه های مختلف مرکز را در جریان سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان هرمزگان تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس گفت: صدا و سیمای خلیج فارس با برنامه ریزی دقیق و مناسب ضمن تولید ویژه برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی  توانست سفر دو روزه رئیس جمهور و هیات دولت را به تصویر بکشد.

جلائی افزود: به منظور آگاهی و اطلاع رسانی به مخاطبان هرمزگانی و مردم ولایتمدار کشورمان، رسانه استانی پوشش کاملی از برنامه‌های سفر  دو روزه رئیس جمهور و هیات دولت به هرمزگان را در دستور  کار خود قرار داد.

وی ادامه داد: در جریان  این سفر، شبکه تلویزیونی خلیج فارس توانست چهار بخش استودیویی و 4 بخش پخش زنده این مراسم را برنامه ریزی کند. در ادامه نیز جلسه شورای اداری استان به صورت کامل و زنده پوشش تصویری دهد.

جلائی تصریح کرد: سیمای خلیج فارس با پخش ویژه برنامه «ریاست جمهوری» در پنج بخش مختلف از ساعت 7 صبح پنجشنبه 23 دی، برنامه سخنرانی رئیس جمهوری در فرودگاه بندرعباس و سخنان وی در جمع نخبگان استان و جلسه شورای اداری استان را به سمع و نظر مردم هرمزگان و کشورمان رساند.

مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس گفت: شبکه استانی خلیج فارس در روز جمعه 24 دی نیز از ساعت 15:10 ویژه برنامه زنده استودیویی با موضوع سفر ریاست جمهوری به استان را تدارک دید. در این برنامه در ارتباط تلفنی با احمد مرادی، نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی درخصوص تصمیمات دولت در خصوص هرمزگان بحث و تبادل نظر شد.

همچنین سیمای خلیج فارس در این دوره از سفر رئیس جمهور به استان توانست نشست خبری رئیس جمهوری با خبرنگاران را در جزیره زیبای قشم به صورت زنده تقدیم مخاطبان کند.

جلایی با بیان اینکه رادیو خلیج فارس نیز با برنامه ریزی مناسب و دقیق موفق به تهیه و تولید 1147 دقیقه برنامه با موضوع سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان هرمزگان شد، گفت: اختصاص و تهیه دو برنامه «پسین هرمزگان» و «زیرسرگ بالاشهر» در چهارشنبه 22 دی  با موضوع سفر و اطلاع رسانی برنامه‌های سفر هیات دولت به استان برای مردم، پخش ویژه برنامه «صدای همدلی» به صورت زنده و پخش مستقیم مراسم دیدار با نمایندگان مختلف مردم و نخبگان، پخش مستقیم نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه، ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و استانی رادیو و ... از جمله اقدامات رادیو خلیج فارس در پوشش برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور و هیات همراه در استان هرمزگان بوده است.

مدیرکل صداوسیمای خلیج فارس در ادامه به فعالیت معاونت خبر مرکز اشاره کرد و افزود: پخش 32 مورد گزارش خبری رادیویی و تلویزیونی به مدت 126 دقیقه، 87 مورد خبر مکتوب ارسالی به تهران به مدت 254 دقیقه، ارتباط خبری تصویری با برنامه سیمای بامدادی شبکه یک سراسری سیما و بارگذاری 41 مورد خبر در کانال فضای مجازی، از اقدامات معاونت خبر مرکز خلیج فارس در این زمینه است.

جلائی با تشریح فعالیت های معاونت فضای مجازی خاطرنشان کرد: ایجاد صفحه ویژه سفر هیات دولت در سایت مرکز، تولید ۱۱ مورد عکس نوشت، تقطیع ۳۲ مورد کلیپ از برنامه‌های تلویزیونی و گزارش های خبری و بازتولید به همراه قاب گرافیکی، تولید ۳۵ مورد عکس، تعداد ۴۲ مورد خبر مکتوب و ... از جمله تدارکات حوزه معاونت فضای مجازی مرکز خلیج فارس با موضوع سفر هیات دولت و رئیس جمهور به استان هرمزگان است.

 

امتیاز شما