امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی برنامه‌های اقتصادی رئیس جمهور جدید شیلی در هیسپان تی وی

مشاهده ۲۲۲
۱۴۰۰/۱۰/۲۶- ۱۳:۰۴

برنامه «شکاف اقتصادی» شبکه هیسپان تی وی در این قسمت به واکاوی برنامه‌های اقتصادی گابریل بوریک رئیس جمهوری جدید شیلی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شکاف اقتصادی» در این هفته با اجرای کارلوس آلونسو به انتخاب گابریل بوریک به عنوان جوانترین رئیس‌جمهور شیلی و بررسی وعده‌های اقتصادی وی اختصاص دارد.
این برنامه ضمن بررسی انتخاب بوریک ۳۵ ساله به عنوان رئیس جمهور جدید شیلی که با کسب بیش از دو سوم آرا پیروز این رقابت شد، وعده‌های رئیس جمهور جدید شیلی در خصوص توسعه اقتصادی و کاهش نابرابری‌های عمیق و انجام اقداماتی از قبیل اصلاحات در نظام‌ بازنشستگی و درمانی کشور و کاهش ساعات کاری را زیر ذره بین می‌برد.
«شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی فهیمه اسماعیل‌پور روز دوشنبه 27 دی، ساعت 4:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و تکرار آن همان روز در ساعت های 11 ،13 ،18:30 و روز سه شنبه ساعت  2:30 ،12 و 16:30 برای اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.
علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس www.hispantv.com/showprogram/brecha-economica/443 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما