امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

معرفی مرکز پیشرفته قلبی به روایت شبکه العالم

مشاهده ۲۹۵
۱۴۰۰/۱۰/۲۶- ۱۳:۳۹

مخاطبان عرب زبان شبکه العالم با یکی از پیشرفته ترین مراکز قلب ایران در مستند «توریست درمانی» آشنا می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «توریست درمانی» با نام عربی «السیاحة العلاجیة»، عنوان مستند جدیدی از شبکه العالم است که با هدف معرفی مراکز درمان پزشکی در ایران در حوزه قلب به مخاطبان عرب زبان تهیه و تولید شده است.
حمزه علیرضایی، تهیه کننده این مستند در این باره گفت: مرکز قلب تهران یکی از پیشرفته ترین مراکز پزشکی است که با ارائه بهترین خدمات درمانی توانسته رتبه‌های برتر در استانداردهای داخلی و خارجی را کسب کند و ما در این مستند سعی کردیم دورنمایی از امکانات و توانمندی‌های تخصصی این بیمارستان را به مخاطب عرب زبان با هدف جذب گردشگر و توریست درمانی، معرفی کنیم.
علیرضایی افزود: در این مستند با دو بیمار عراقی که برای درمان به این مرکز مراجعه کرده اند همراه شدیم و مراحل پذیرش و درمان آن‌ها تا درون اتاق عمل را به نمایش گذاشته ایم.
مصاحبه با دکترعلی واشقانی فراهانی، مدیریت محترم مرکز قلب درباره به روز رسانی امکانات این بیمارستان و پیشرفت های پزشکی از بخش های دیگر این مستند است که حمزه علیرضایی در آخر به آن اشاره کرد.
مستند «توریست درمانی» تولید شبکه العالم، با تصویربرداری مهدی عاشوری و صدابرداری حامد خان زاده، یکشنبه 26 دی، ساعت 22 به وقت تهران روی آنتن می رود.

امتیاز شما