امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن مادرانه به میزبانی رادیو قم

مشاهده ۸۸
۱۴۰۰/۱۰/۲۷- ۱۲:۱۷

صدا و سیمای قم ویژه برنامه‌های این مرکز را برای میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز زن و روز میلاد حضرت امام خمینی (ره) اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آستانه فرارسیدن سالروز میلاد خجسته دختر نبوت و همسر ولایت و مادر امامت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن ویژه‌برنامه‌های رادیو قم برای بزرگداشت این مناسبت اعلام شد.

برنامه زنده «شب‌های ایران» به میزبانی صدای مرکز قم و به صورت همزمان از شبکه‌های رادیویی مراکز استانی پخش می‌شود. این برنامه به مناسبت میلاد خجسته حضرت زهرا (س) و سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره) از 30 دقیقه بامداد یکشنبه 3 بهمن 1400 به تهیه کنندگی محسن صباغ زاده نویسندگی سکینه میری، گویندگی ملیحه توکلی، گزارشگری زهرا متقیان نژاد و گزارشگرانی از مراکز اصفهان و مرکزی پخش خواهد شد.

 رویکرد این برنامه با موضوع «بهترین جمله در وصف مادر در روز میلاد و روز مادر» پخش می‌شود. برنامه «شب‌های ایران» در بخش‌های کارشناسی و آیتم‌ها با حضور کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه به موضوعاتی مانند شخصیت والای حضرت زهرا (س) در شاخصه‌های مختلف زندگی، حضرت زهرا (س) در کلام سایر معصومین علیهم السلام، نقش توسل به آن حضرت در زندگی، معرفی کتابهای فاطمی، تبیین شخصیت حضرت امام خمینی (ره) و... در بسته صوتی جداگانه روی آنتن می رود.

ویژه برنامه زنده رادیویی «مادرانه» نیز در روز میلاد خجسته حضرت زهرا (س) و روز مادر از رادیو قم پخش می‌شود.

ابعاد شخصیتی حضرت زهرای مرضیه (س) به عنوان الگوی زنان امروزی، توجه به علت نامگذاری این روز به روز مادر و تبیین مقام شامخ مادران در ساختار جامعه اسلامی، توجه دادن مادران به شاخصه‌های تربیت فرزندان توسط حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) احیاگر الگوی فاطمی‌ برای زنان مسلمان از جمله آیتم های این برنامه است که با حضور اساتید و کارشناسان حوزوی و دانشگاهی تبیین می‌شود.

 اجرای پویش سراسری «من عاشق مادرم هستم چون ...»، کتابشناسی فاطمی، معرفی مادران موفق قمی، حکایت و ... از جمله بخش های این برنامه است که به تهیه کنندگی حمید باقریان، نویسندگی الهام مهرآئین، گویندگی فاطمه احمدیان و گزارشگری زهرا متقیان نژاد یکشنبه 3 بهمن 1400 ساعت 10 تقدیم شنوندگان رادیو قم خواهد شد.

امتیاز شما