امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
در ؛
در ؛

نگاه «کلوزآپ» شبکه سحر به «جاندار»

مشاهده ۲۸۳
۱۴۰۰/۱۰/۲۷- ۱۳:۳۹
تعداد بازدید:283

فیلم سینمایی «جاندار» به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری در برنامه امشب دوشنبه 27 دی «کلوزآپ»، در شبکه سحر برای مخاطبان اردوزبان شبه قاره هند نقد و بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «جاندار» عنوان فیلم سینمایی ایرانی، محصول سال 1397 است که در برنامه امشب «کلوزآپ» با حضور منتقد نام آشنای سینمای داخلی و بین المللی، پوریا ذوالفقاری، آنالیز و از ابعاد هنری تشریح خواهد شد.
این فیلم به تهیه کنندگی کامران مجیدی و نویسندگی حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری و محمد داوودی یک درام اجتماعی است و قصه ای جذاب و سوژه نابی در مورد قصاص را روایت می‌کند و لایه‌های زیرین زیادی دارد.
فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، جواد عزتی، باران کوثری، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی و ... از ستارگان نقش آفرین این فیلم هستند.
معرفی کامل فیلم سینمایی « جاندار» و کارگردان آن و همچنین پخش بخش هایی از فیلم، جدیدترین و کامل ترین اخبار مهم سینمایی، اخبار حوزه سینما و جشنواره‌ها و آیتم درس نامه سینمایی برای علاقه مندان سینما از بخش های دیگر «کلوزآپ» است.
«کلوزآپ» به تهیه کنندگی عاطفه آقا محمدی با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز 27 دی، ساعت 18 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر روی آنتن می رود.

امتیاز شما