امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

گپی با اولین تنیسور زن راه‌یافته به مسابقات گرند اسلم در «ایراندخت»

مشاهده ۱۳۱
۱۴۰۰/۱۰/۲۷- ۱۳:۵۲

برنامه «ایراندخت» رادیو ورزش، امروز با مشکات الزهرا صفی، اولین تنیسور زن ایرانی راه‌یافته به مسابقات گرند اسلم گفت و گو می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی 2021 تیراندازی ناشنوایان، اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در کاسیاس دو سول برزیل برگزار می‌شود. دومین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم تیراندازی ناشنوایان برای حضور در المپیک 2021 برزیل تا 8 بهمن ماه ادامه دارد. 9 تیرانداز از آقایان و بانوان خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کنند.

برنامه «ایراندخت» امروز میزبان زهرا داوودی، نائب رئیس بانوان فدراسیون ناشنوایان است که درخصوص این رویداد مطالبی را عنوان می‌کند.

معصومه کیانی در بسته گزارشی امروز خود با مشکات الزهرا صفی، اولین تنیسور زن ایرانی راه‌یافته به مسابقات گرند اسلم گفت و گو می‌کند.  

همچنین مائده علاقه‌مند هم با حضور در محل تمرینات تیم تکواندوی بانوان در گرگان، با تعدادی از پیشکسوتان و قهرمانان این رشته صحبت می‌کند.

برنامه «ایراندخت» کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو ورزش را می توانید به تهیه کنندگی فتانه سوزنده و گویندگی بتول مرادی از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه دنبال کنید.

امتیاز شما