امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نشست رهبران کشورهای آمریکای لاتین و حوزه کارائیب در قاب شبکه هیسپان تی وی

مشاهده ۲۱۹
۱۴۰۰/۱۰/۲۸- ۱۱:۱۵

برنامه این هفته «سنتز» شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به بررسی اجلاس سازمان موسوم به جامعه کشورهای آمریکایی لاتین و حوزه کارائیب (سلاک) CELAC می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «سنتز» که به مهم‌ترین موضوعات مرتبط با مردم آمریکای لاتین می‌پردازد، در این قسمت به بیست و دومین نشست وزرای خارجه جامعه کشورهای آمریکای لاتین و حوزه کارائیب (سلاک) در هفته نخست سال 2022 در آرژانتین اختصاص دارد.
بیست و دومین نشست وزرای خارجه جامعه کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب (سلاک) در هفته نخست سال 2022 در آرژانتین برگزار شد. کشورهای شرکت کننده خواستار تقویت مناسبات، باهدف مقابله با چالش های مشترک از جمله همه‌گیری کرونا و بحران‌هایی مانند بلایای طبیعی و مهاجرت و همچنین همکاری برای رشد اقتصادی منطقه شدند. در این نشست آرژانتین به عنوان رئیس دوره ای سلاک انتخاب شد.
برنامه «سنتز» محصول شبکه هیسپان تی وی به تهیه کنندگی مهدیه اسماعیل پور، پنجشنبه 30 دی، ساعت 3 بامداد به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه همان روز ساعات 10و 19 و روز جمعه ساعت 12 بازپخش می‌شود.
علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/sintesis/778 این برنامه را در وب سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما