امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارش زنده روز دوم رقابت‌های هندبال مردان آسیا روی موج رادیو ورزش

مشاهده ۱۴۶
۱۴۰۰/۱۰/۲۹- ۱۲:۲۳

تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود، امروز به مصاف هند می‌رود که گزارش این دیدار به صورت زنده از رادیو ورزش تقدیم علاقه مندان می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا که بیستمین دوره‌اش را در قاره‌کهن سپری می‌کند در خاک عربستان در حال برگزاری است و پس از انجام دیدارهای ابتدایی، این مسابقات در روز دوم با تقابل ۱۶ تیم در چهار گروه دنبال خواهدشد.

روز گذشته تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین دیدار خود از سری رقابت های قهرمانی آسیا در عربستان مقابل استرالیا به میدان رفت و توانست با اختلاف زیاد و با نتیجه ‌۳۲ بر ۱۰ به برتری برسد.
تیم ملی در گروه B و در گروه مرگ این رقابت‌ها قرار دارد. به‌مانند گروه اول تیم‌های صدرنشین باید برای کسب دومین پیروزی‌شان به استقبال تیم‌های شکست‌خورده بروند. دیدار ایران برابر هندوستان به‌مراتب آسان‌تر به‌نظر می‌رسد و فرصت خوبی برای صدرنشینی شاگردان فرناندز خواهد بود، اما عربستان و استرالیا یک بازی حیاتی را برای افزایش شانس صعود به دور بعد انجام خواهند داد.

گفتنی است این دیدار امروز 29 دی ماه به صورت زنده و مستقیم ساعت 16 از برنامه «گزارش ورزشی» رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش خواهد شد.

 

 

امتیاز شما