امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
اعلام برنامه‌های روز دوم هجدهمین اجلاس فناوری رسانه...
اعلام برنامه‌های روز دوم هجدهمین اجلاس فناوری رسانه...

6 بهمن، برگزیدگان اجلاس هجدهم در حضور ریاست سازمان صداوسیما تجلیل می‌شوند

مشاهده ۶۱۲
۱۴۰۰/۱۱/۰۳- ۱۳:۳۲
تعداد بازدید:612

هجدهمین اجلاس فناوری رسانه در روز چهارشنبه 6 بهمن با سخنرانی ریاست سازمان صدا و سیما و تجلیل از برگزیدگان بخش های مختلف اجلاس به کار خود پایان می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دومین روز برگزاری هجدهمین اجلاس فناوری رسانه در تاریخ ششم بهمن ماه نیز همچون روز نخست، رویدادهای مختلف حوزه فنی در موضوعات متنوع عرضه می‌شود.

بنا بر این گزارش، از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح چندین کمیسیون تخصصی ارتباطات زمینی با فناوری فضایی و ماهواره ای تشکیل جلسه می دهد و سپس تا پیش از ظهر، دکتر علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه در دو نشست و گردهمایی با حضور معاونین فنی و همچنین مدیران ستادی و مراکز بر بستر فضای مجازی شرکت خواهد کرد.

در نیمه دوم این روز و از ساعت 13 و 30 دقیقه کمیسیون‌های تخصصی رادیویی و از ساعت 15 و 30 دقیقه نیز کمیسیون‌های تخصصی ارزیابی فنی برگزار می‌شود و در نهایت در ساعت 18، اجلاس هجدهم با برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان بخش های مختلف اجلاس با حضور ریاست سازمان صدا و سیما به کار خود پایان می دهد.

گفتنی است همه برنامه‌های اجلاس هجدهم بر بستر فضای مجازی و در وب سایت در نظر گرفته شده به آدرس https://imtec.irib.ir در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

امتیاز شما