امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به فیلم های سینمای انقلاب در شبکه نمایش

مشاهده ۳۵۰
۱۴۰۰/۱۱/۰۹- ۰۹:۳۴

همزمان با آغاز دهه فجر؛ شبکه نمایش نگاهی به فیلم های سینمای انقلاب اسلامی دارد و همچنین رویدادهای چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را پوشش می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه نمایش این هفته همزمان با دهه فجر، فیلم های سینمای انقلاب اسلامی ایران را مرور می‌کند و با تولید و پخش برنامه «سینمایش» به بررسی اخبار و تحلیل فیلم های چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر می‌پردازد.
همزمان با شروع دهه فجر انقلاب اسلامی و آغاز به کار چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، شبکه نمایش برای نخستین بار در سال های اخیر با تغییر جدول پخش روزانه خود و حذف بخش صحنه گران، از ۱۱ بهمن تا شب پایانی این جشنواره، هر شب، در ویژه‌ برنامه‌ ۹۰ دقیقه‌ای «سینمایش» در ساعت 21 به پوشش این رویداد بزرگ هنری کشورمان می‌پردازد.
مرور آثار حاضر در جشنواره به همراه انعکاس برنامه‌ها و نشست‌ها و گفت و گو با عوامل فیلم‌ها از بخش‌های این برنامه به شمار می آیند.
در بخش فیلم های ساعت 23 شبکه نمایش، این هفته به مرور فیلم های سینمای انقلاب اسلامی‌پرداخته می‌شود. فیلم های منتخب این هفته «وصل نیکان»، « خط پایان» ، «دستمزد»، «آسمان پرستاره»، « روزگاری، عشق و خیانت»، «خروج» و«افق» هستند.

امتیاز شما