امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراهی شبکه آی‌فیلم در «وقتی دیگر»

مشاهده ۵۲۰
۱۴۰۰/۱۱/۰۹- ۱۲:۴۹

فیلم کوتاه «وقتی دیگر» امشب شنبه 9 بهمن، از برنامه «سینما کوتاه» شبکه آی‌فیلم به نمایش درمی‌آید و نقد و بررسی می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «سینما کوتاه» شبکه آی‌ فیلم با اجرای حسام فروتن در این قسمت خود به سراغ فیلم کوتاه «وقتی دیگر» رفته است.
این فیلم به کارگردانی مجتبی قاسمی درباره پدر و مادر دو کودکی است که به سبب مشکلاتی که دارند می‌خواهند از هم جدا شوند و برای بعد از جدایی‌ اشان تصمیم سختی گرفته‌اند.
برنامه «سینمای کوتاه» شبکه آی‌ فیلم هر هفته و در مدت زمان ۲۵ دقیقه، علاوه بر نمایش یک فیلم کوتاه با ارزش‌های تکنیکی و محتوایی قابل توجه، به گفت‌وگو با کارگردان اثر می‌پردازد.
موضوعاتی همچون الزامات ساخت فیلم کوتاه از منظر کلی، چالش‌های پیش روی فیلم‌سازان در تولید و پخش، جشنواره‌ها و عرضه و نمایش فیلم‌های کوتاه از طریق پلتفرم‌های فضای مجازی، سرمایه‌گذاری و بازگشت آن و البته نحوه اقبال مخاطبان از فیلم‌های کوتاه داستانی محورهای این گفت‌وگوها را تشکیل می‌دهد.
برنامه «سینمای کوتاه» به تهیه‌کنندگی علی‌ اکبر صدیقی و اجرای حسام فروتن محصول واحد تولید و هنری شبکه آی‌فیلم است که امشب ساعت ۲۳:۳۰ از این شبکه پخش می‌شود و تکرار آن دوشنبه ساعت ۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی آنتن این شبکه می رود.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک http://fa.ifilmtv.ir/Program/Content/83649 برنامه را در وب سایت شبکه آی فیلم نیز مشاهده کنند.

امتیاز شما