امروز يك شنبه  ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

مخاطبان همراه با سلسله مناظرات «زاویه» در دهه فجر

مشاهده ۴۱۴
۱۴۰۰/۱۱/۰۹- ۱۴:۰۳

از 9 تا 20 بهمن‌، ویژه برنامه‌های «زاویه» به مناسبت دهه فجر، از شبکه‌ چهار سیما پخش می شود

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این ویژه برنامه‌ها، موضوعات مرتبط با رویداد انقلاب اسلامی را از نگاه اندیشمندان علوم انسانی واکاوی می‌شود.
ویژه‌برنامه‌های «زاویه» با موضوعاتی چون آرمانِ انقلاب، ایده‌ انقلاب، جهان انقلاب و قانون انقلاب به بررسی شرایط تاریخی، فرهنگی و اجتماعی دور‌ه‌ی انقلاب می‌پردازد.
همین طور جریان انقلاب تا امروز را نقد می‌کند و با بازنمایی سیر حرکت انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش تا هم‌اکنون، تصویری نو برای پژوهشگران عرصه‌ی علوم انسانی به نمایش می‌گذارد.
در این مجموعه درخصوص آینده‌ پیشِ روی انقلاب اسلامی سخن گفته می‌شود و از اساتید علوم انسانی سوال‌هایی درباره ارتباط متقابل جهان با انقلاب ایران، انسانی که ایده‌ انقلاب را پرورش داد و انسانی که انقلاب تعین بخشید، آرمان‌های مردم در دوره‌ انقلاب و ظرفیت‌های مغفول قانون اساسی، سوال می‌شود.
در ویژه‌برنامه‌های «زاویه» که با حضور یک مهمان برگزار خواهد شد، اساتید علوم انسانی مانند دکتر پارسانیا، دکتر اسماعیلی، دکتر متقی و دکتر آزاد حضور می یابند.
اولین قسمت از ویژه برنامه دهه فجر «زاویه» در گفت و گو با محمدرضا جوادی یگانه، جامعه شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران به نسبت مردم و انقلاب می‌پردازد.
«زاویه» کاری از گروه فرهنگ و اندیشه دینی شبکه چهار سیماست که از 9 تا 20 بهمن‌، ویژه برنامه‌های «زاویه» به مناسبت دهه فجر ساعت 22، از شبکه‌ چهار سیما پخش می‌شود.

ویدئوها

امتیاز شما