امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

فجر 1400 با شبکه لرستان

مشاهده ۴۴۷
۱۴۰۰/۱۱/۰۹- ۱۴:۱۳

صدا و سیمای لرستان برای گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به همین مناسبت سیمای لرستان برنامه‌های متنوعی را روی آنتن می‌برد. برنامه زنده «وایک» هر شب ساعت 21 به مدت یک ساعت پخش می‌شود. در این برنامه فرمانداران و چهره‌های موفق و شاخص شهرستان‌های استان حضور پیدا می­ کنند و علاوه بر تبیین دستاوردها و اقدامات نظام در آن نقاط، توانمندی­ های هر شهرستان به تصویر کشیده می­ شود.

برنامه‌های «حونه امید»، «سرمشق»، «روستا» (بیان خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در روستا ها)، «پژواک»، «سفر به شهرستان‌ها» و «افق روشن » نیز در این ایام به صورت ویژه به این مناسبت می­ پردازند.

مستند «خاطرات انقلاب»(تاریخ شفاهی انقلاب در شهرستان‌های استان لرستان است)، مستندهای «حلقه وصل»، «آیت الله قاضی»، «شهید رحیمی»، مستندهای تأمینی «دربرابر طوفان» و «عصر خمینی» نیز در این ایام در کنداکتور پخش قرار می‌گیرند.

مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج ها» نیز هر شب ساعت 23:30 و انیمیشن «خاندان پهلوی» از دیگر برنامه‌های تأمینی شبکه لرستان در دهه فجر روی آنتن این شبکه  می رود. 12 فیلم سینمایی هم با عنوان جشنواره فیلم های سینمایی در ساعت 1 بامداد و بازپخش آن ساعت 8:30 از سیمای لرستان تقدیم علاقه مندان می‌شود. 

همچنین رادیو لرستان در ایام دهه مبارک فجر، برنامه صبحگاهی خود ر ا با عنوان «سلام لرسو» به صورت ویژه از ساعت 7 صبح به مدت 1 ساعت ، به صورت زنده پخش می‌کند.

در این ایام ویژه برنامه ایی با عنوان «صدای انقلاب» نیز ساعت 9 به مدت 60 دقیقه از رادیو لرستان روی آنتن می رود. این برنامه با آیتم هایی مانند روز شمار انقلاب، مهمان و کارشناس، گزارش مردمی، سرودها و موسیقی‌های انقلابی، گزارش ویژه از پیشرفت ها و توسعه استان، مسابقه پیامکی و ... در خدمت مخاطبان خواهد بود.

برنامه 45 دقیقه ای «چشم انداز» نیز به صورت ویژه پخش می‌شود. در این برنامه هر روز ساعت 10 صبح با دعوت از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی  استان دستاوردهای انقلاب اسلامی‌ بررسی می‌شود. برنامه شاد عصرگاهی رادیو لرستان به نام «ایوارتو وخیر» ساعت 16:20 به مدت 75 دقیقه با قسمت هایی مانند نمایش طنز، سرودهای انقلابی و ... میهمان خانه‌های هم استانی‌های عزیز است.

در ادامه این رادیو با تولید و پخش 10 برنامه با عنوان «دستاورد انقلاب» در ساعت 18:30 به مدت 30 دقیقه با حضور کارشناسان و مدیران استان، دستاوردهای انقلاب اسلامی را واکاوی می‌کند. دیگر برنامه‌ها از جمله «کافه جوانی»، «باغ خاطرها»، «نیلوفرانه»، «هم ولاتی» و «خاکریز» در این ایام، حال وهوای انقلابی به خود می‌گیرند.

همچنین در معاونت خبر مرکز لرستان، مراسم و افتتاح طرح های عمرانی، بهداشتی و زیر ساختی استان پوشش داده  می­ شود. پخش 30 گزارش تولیدی از انقلاب در شهرستان‌ها و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و 10 گزارش گفتگومحور از فعالان انقلابی استان و 5 گفت و گوی ویژه­ خبری با حضور مدیران ارشد استان درخصوص دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه‌های این معاونت در ایام دهه فجر خواهد بود .

تقطیع و توزیع برنامه­ های تولیدی سیما و صدا، گزارش های خبری در بستر فضای مجازی و وب­سایت مرکز، تولید عکس نوشته، پادکست و بازتولید برنامه­ های آرشیوی و نماهنگ ­ها، ارسال محتوایی پویش های مردمی و  تولید ویدئوکلیپ با موضوع دهه فجر از تولیدات معاونت فضای مجازی این مرکز است.

همچنین اولین رویداد محله‌محور استان لرستان با عنوان پویش «هُمسا» با موضوع ارسال مسائل و پیشنهادات محله‌های(نقاط مختلف) استان در قالب عکس، پوستر، فیلم کوتاه، شعر، دست نوشته و... با همکاری قرارگاه فرهنگی اجتماعی صاحب الامر (عج) استان برگزار می‌شود. برگزاری پویش شعر خوانی ۲۲ بهمن ویژه دانش آموزان کلاس اول دبستان‌های استان نیز با همکاری اداره‌ کل آموزش و پرورش استان از دیگر اقدامات معاونت فضای مجازی مرکز در ایام الله دهه فجر است.

 

 

تصاویر

امتیاز شما