امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

«قدس پایتخت ابدی فلسطین» به روایت هیسپان تی وی

مشاهده ۲۴۰
۱۴۰۰/۱۱/۱۱- ۱۳:۰۳

برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) شبکه هیسپان تی وی این هفته به اقدامات جدید رژیم صهیونیستی برای شهرک سازی و اشفال بیشتر قدس اشغالی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «پرونده‌های فلسطین» (Causa Palestina) با اجرای خوان کارلوس روسو در این قسمت به تجاوزات رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر و گسترش شهرک سازی در قدس اشغالی می‌پردازد.
این برنامه ضمن اشاره به شعار همه فلسطینی‌ها یعنی «قدس پایتخت ابدی فلسطین»، به این موضوع می‌پردازد که قدس براى هر سه دین بزرگ آسمانى داراى تقدس بوده و از اهمیت بالایی نزد آنها برخوردار است. همچنین در این برنامه توطئه‌ها و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی در سال های همه‌گیری ویروس کرونا که با سکوت جامعه بین‌المللی همراه بوده، بررسی می‌شود.

برنامه «پرونده‌های فلسطین» سه شنبه ساعت 04:30 بامداد از شبکه هیسپان تی وی روی آنتن می رود و بازپخش آن همان روز ساعات 9:30،13،18:30 و روز چهارشنبه ساعات 2:30 بامداد و 16:30 برای مخاطبین اسپانیایی زبان این شبکه معاونت برون مرزی صداوسیما پخش می‌شود. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/causa-palestina/812 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما