امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
معاون سیما در حاشیه بازدید از سریال نوروزی شبکه پنج سیما :
معاون سیما در حاشیه بازدید از سریال نوروزی شبکه پنج سیما :

جدول پخش نوروزی تلویزیون پربار و متنوع است

مشاهده ۲۶۰
۱۴۰۰/۱۱/۱۲- ۰۷:۲۸
تعداد بازدید:260

معاون سیما در بازدید از پشت صحنه سریال نوروزی شبکه پنج تاکید کرد: نوروز امسال که با ایام مبارک ماه شعبان مصادف شده برنامه‌های متنوع و متناسب با این اعیاد در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،حمید شاه آبادی معاون سیما در حاشیه بازدید از سریال نوروزی شبکه پنج سیما با عنوان «دردسرهای شیرین» ضمن خداقوت و دست مریزاد به همکارانی که با تلاش شبانه روزی می‌کوشند با آماده سازی این سریال، لحظات شیرینی را برای مردم در نوروز ۱۴۰۱ فراهم کنند، گفت: میزان پیشرفت کار خوب است و  قصه این ویژگی را دارد که بتواند مخاطب را همراه خود کند و هنرمندانی هم که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند از چهره‌های نام آشنای تلویزیون هستند.

 معاون سیما ادامه داد: سریال «دردسرهای شیرین» همان طور که از نامش پیداست هم دردسر دارد و هم شیرین است و دو نوع سبک زندگی را به تصویر می‌کشد و امیدواریم بینندگان عزیز در ایام نوروز از تماشای این مجموعه تلویزیونی لذت ببرند.

 دکتر شاه آبادی تصریح کرد: سریال «دردسرهای شیرین» روایتی شاد و طنز دارد و متناسب با حال و فضای نوروز امسال که مصادف با نیمه دوم ماه شعبان و اعیاد شعبانیه است، اوقات دلنشینی را فراهم می‌کند.

دکتر شاه آبادی با اشاره به این که سیما برای ایام نوروز ، کارهای جذاب و ارزشمندی تدارک دیده است، خاطرنشان کرد: در حوزه سریال دستمان پر است و در قالب های دیگر برنامه سازی از جمله فیلم های مستند، برنامه‌های ترکیبی و مسابقه محور تدارک خوبی در نظر گرفته شده است و امیدواریم بینندگان عزیز نهایت استفاده را از برنامه‌های متنوع تلویزیون در تعطیلات  نوروز ببرند.

 گفتنی است سهیل موفق کارگردان سریال «دردسرهای شیرین» نیز در حاشیه بازدید معاون سیما از پشت صحنه این سریال گفت: سریال «دردسرهای شیرین» ماجرای یک زوج بلند پرواز است که با چالش های زیادی روبرو می‌شوند.  وی ادامه داد: «دردسرهای شیرین» سریالی در ژانر اجتماعی - خانوادگی است که به معضلات اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی می‌پردازد. البته سعی ما این است که با زبانی شیرین و با استفاده از طنز موقعیت آن را برای مخاطب به تصویر بکشیم.

 موفق افزود: این مجموعه تلویزیونی در 13 قسمت 40 دقیقه ای در ایام نوروز 1401 تقدیم مخاطبان شبکه پنج سیما می‌شود و هنرمندانی همچون پوریا پورسرخ، مریم مومن، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، سهیل قاصدی، رسول توکلی، رضا توکلی، شهین تسلیمی و ژیلا دایی در آن نقش آفرینی می‌کنند و با ادامه داستان بازیگرانی دیگر به این مجموعه اضافه خواهند شد.

 کارگردان سریال «دردسرهای شیرین» با بیان اینکه تاکنون 30 درصد تصویر برداری این سریال انجام شده است و تدوین و صداگذاری آن نیز همزمان انجام می‌شود، تاکید کرد: ما امیدواریم تا پایان اسفند ماه، تصویربرداری این سریال به پایان برسد.  

سهیل موفق که در کارنامه هنری خود کارگردانی فیلمهای شکلاتی، پاستاریونی، مسابقه ازدواج و سریال محله تهرونیها را دارد، تاکید کرد: امیدوارم امسال با سریال «دردسرهای شیرین» بازگشت خوبی به خانه خودم تلویزیون داشته باشم.

 سید علی اکبر محمودی مهریزی تهیه کننده سریال «دردسرهای شیرین» در توضیح این سریال گفت: این مجموعه تلویزیونی همان طور که از نامش پیداست، قرار است دردسرهایی که برای شیرین (شخصیت اصلی سریال) پیش می آید، را در 13 قسمت به تصویر بکشد.

مهریزی ادامه داد: ما در سریال «دردسرهای شیرین» زندگی چند خانواده را به تصویر می‌کشیم که شاید در نگاه نخست، تمام سرمایه زندگی آنها از دست رفته است اما باورهای آنها همچنان پا برجاست و راه‌های رسیدن به هدف و باورها را امتحان می‌کنند.

 در این سریال خواهیم دید همه افراد با هم یک وجه اشتراک دارند و آن این است که در صدد حرکت رو به جلو هستند؛ اما نکته مهم این داستان این است که افراد مختلف در مسیر رسیدن به هدف، راه‌های اشتباه و نادرست را هم انتخاب می‌کند و از آن نیز دفاع می‌کنند.

 در این بازدید، سعید اشناب مدیر شبکه، مهدی کریمی قائم مقام، مجید خادمی زاده مدیر گروه فیلم و سریال شبکه، مرتضی طاهری سرپرست اداره کل مالی و اداری معاونت سیما و حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما، دکتر شاه آبادی را همراهی می‌کردند.

امتیاز شما