امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

طبیعت رامسر و خانه‌های تاریخی کاشان در «ایران» هیسپان تی‌وی

مشاهده ۱۵۷
۱۴۰۰/۱۱/۱۲- ۱۲:۴۹

برنامه «ایران» این هفته به نمایش طبیعت رامسر، خانه‌های تاریخی کاشان و کویر مصر در استان اصفهان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این قسمت از مجموعه مستند «ایران» مخاطبان اسپانیایی زبان خود را با رامسر، یکی از شهرهای استان مازندران، خانه‌های تاریخی در شهر کاشان و کویر مصر در استان اصفهان آشنا می‌کند.
در این برنامه شهر توریستی رامسر که از سه طرف توسط رشته کوه البرز احاطه شده و با کوه‌ها، آب و هوای جنگلی، مه و باران به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگران شناخته می‌شود، معرفی می‌شود.
همچنین در بخش دیگری از این برنامه به نمایش و معرفی خانه‌های تاریخی کاشان، ویژگی‌های آنها و حمام فین در این شهر پرداخته می‌شود.
در ادامه، مخاطبان هیسپان تی وی با کویر مصر در استان اصفهان آشنا خواهند شد.این کویر از بهترین مقصدهای گردشگری و طبیعت‌گردی برای دوستداران این زیبایی بی‌حدوحصر است. تپه‌های شنی در نزدیکی روستای مصر و همینطور وجود شترها و خودروهای مخصوص کویرنوردی، جذابیتی به این منطقه داده‌ که باعث جلب گردشگران داخلی و خارجی زیادی شده است.
مجموعه «برنامه ایران» به تهیه‌کنندگی محمدعلی قاسمی چهارشنبه 13 بهمن ماه ساعت 04:30 از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و بازپخش آن همان روز در ساعت های 09:30، 13:00 و 18:30 برای اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس https://www.hispantv.com/showprogram/iran/97 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما