امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«فندک انگلیسی» در آی‌فیلم روشن می‌شود

مشاهده ۴۴۵
۱۴۰۰/۱۱/۱۶- ۱۱:۱۴

فیلم کوتاه «فندک انگلیسی» در برنامه «سینما کوتاه» شبکه آی‌فیلم به نمایش درمی‌آید و نقد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «سینما کوتاه» شبکه آی‌فیلم امشب شنبه 16 بهمن، به سراغ «فندک انگلیسی» می رود و ضمن نمایش این فیلم کوتاه، آن را نقد و بررسی می‌کند.
این فیلم کوتاه به کارگردانی مصطفی معارف وند درباره انقلاب و اتفاقات روزهای آخر عمر رژیم پهلوی است و به روایت داستان زندگی یک شکنجه‌گر ساواک می‌پردازد.
برنامه «سینمای کوتاه» شبکه آی‌ف یلم با اجرای حسام فروتن هر هفته و در مدت زمان ۲۵ دقیقه، علاوه بر نمایش یک فیلم کوتاه با ارزش‌های تکنیکی و محتوایی قابل توجه، به گفت‌وگو با کارگردان اثر می‌پردازد.
موضوعاتی همچون الزامات ساخت فیلم کوتاه از منظر کلی، چالش‌های پیش روی فیلم‌سازان در تولید و پخش، جشنواره‌ها و عرضه و نمایش فیلم‌های کوتاه از طریق پلت‌فرم‌های فضای مجازی، سرمایه‌گذاری و بازگشت آن و البته نحوه اقبال مخاطبان از فیلم‌های کوتاه داستانی محورهای این گفت‌وگوها را تشکیل می‌دهد.
برنامه «سینمای کوتاه» به تهیه‌کنندگی علی‌ اکبر صدیقی محصول واحد تولید و هنری شبکه آی‌فیلم است که امشب ساعت ۲۳:۳۰ از این شبکه پخش می‌شود و تکرار آن دوشنبه ساعت ۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی آنتن این شبکه می رود.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینکhttp://fa.ifilmtv.ir/Program/Content/83649 برنامه را در وب سایت شبکه آی فیلم نیز مشاهده کنند.

امتیاز شما