امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کارشناسان «ایران امروز» بررسی می‌کنند
کارشناسان «ایران امروز» بررسی می‌کنند

بازنگری رفتار آمریکا در پرونده هسته‌ای ایران

مشاهده ۷۷
۱۴۰۰/۱۱/۲۵- ۱۲:۳۳

کارشناسان برنامه «ایران امروز»(Iran Today) شبکه پرس تی‌وی به بازنگری رفتار آمریکا در قبال پرونده هسته‌ای ایران می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «ایران امروز» میزبان ابوالفضل ظهره‌وند کارشناس مسائل بین‌الملل محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسن لاسجردی کارشناس مسائل سیاسی است و رفتارهای متناقض دولت‌های ایالات متحده در قبال پرونده هسته‌ای ایران و توافقنامه برجام را بررسی می‌کند.
 کارشناسان برنامه به این موضوع می‌پردازند که آمریکا هنوز نتوانسته در خصوص بازگشت به برجام به تصمیم نهایی برسد و این ضعف در دولت بایدن هم مشهود است.
 برنامه «ایران امروز» همچنین نگاهی دارد به امتیازاتی که بر اساس برجام باید به ایران اعطا می‌شد از جمله رفع تحریم‌های بانکداری، صنعت حمل و نقل، فروش نفت و غیره که دریغ شده است.
کارشناسان این برنامه به این نکته تأکید می‌کنند که ایران علی‌رغم همه کارشکنی‌های ایالات متحده به تعهدات خود در برجام عمل کرده و حالا نوبت آمریکاست که تعهداتش را عملیاتی کند.
برنامه «ایران امروز» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی سه‌شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت..

امتیاز شما