امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

بررسی فعال‌سازی سامانه پدافند هوایی حزب‌الله در «جریان خاورمیانه» پرس تی‌وی

مشاهده ۱۴۰
۱۴۰۰/۱۱/۲۵- ۱۲:۳۵

برنامه «جریان خاورمیانه» (MidEaStream) شبکه پرس‌ تی‌وی، برگزاری مانور نظامی توسط گروه‌های فلسطینی و برهم خوردن برتری هوایی رژیم صهیونیستی را با کارشناسان خود بررسی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» فعال‌سازی سامانه‌های پدافند هوایی حزب‌الله لبنان و برگزاری مانور نظامی‌بی‌سابقه از سوی گروه‌های فلسطینی در نوار غزه را بررسی می‌کند.
 اعلامیه سیدحسن نصرالله مبنی بر فعال‌سازی سامانه‌های پدافند هوایی مقاومت، اسرائیل را وادار به اعتراف در تردید برتری نیروی هوایی‌اش در آسمان لبنان کرده است.
عباس الزین، روزنامه‌نگار شبکه المیادین به عنوان کارشناس برنامه، ضمن ارزیابی خود از این موفقیت حزب‌الله لبنان و عکس‌العمل احتمالی رژیم صهیونیستی در برابر آن، تقویت سامانه‌ پدافند هوایی تمام محور مقاومت و نه فقط حزب‌الله در منطقه خاورمیانه را مورد بررسی قرار می‌دهد.
بخش دوم «جریان خاورمیانه» نیز به برگزاری دومین دوره مانور نظامی‌گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه و نگرانی اسرائیل از آن اختصاص دارد.
 مروه عثمان مجری «خاورمیانه خاورمیانه» در گفت‌وگو با دکتر سهیل ناتور، مدیر مرکز توسعه انسانی از بیروت به بررسی ابعاد و تاثیرات این مانور نظامی در نوار غزه می‌پردازد.
برنامه «جریان خاورمیانه» سه‌شنبه ساعت 21:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز چهارشنبه ساعت 10:00، 17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد بود.

امتیاز شما