امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

مرور آثار بازیگر سرشناس فرانسوی این هفته در شبکه نمایش

مشاهده ۳۶۲
۱۴۰۰/۱۱/۳۰- ۰۸:۳۳

فیلم های ژرار دوپاردیو بازیگر سرشناس فرانسوی این هفته در شبکه نمایش مرور می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه نمایش پخش منتخبی از آثار «ژرار دوپاردیو» را در برنامه مرور آثار خود قرار داده است.
فیلم و تله فیلم های ایرانی ساعت 13 شبکه نمایش که از شنبه 30 بهمن تا 6 اسفند، پخش می‌شوند «زهر و پادزهر»، «عروسیخانه»، « آخرین سرفت »، «سرود خاک»، «دزدی که برای شام آمد »، «شعله‌های خشم» و «چند میگیری گریه کنی» هستند.
شبکه نمایش در بخش فیلم های منتخب خانوادگی ساعت 19 به ترتیب فیلم های «بید مجنون»، «پیک»، «پروژه 24»، «24 ساعت» ، «همسر آینده من یک مامور مخفی است»، «جنگ جریان» و «بازی پول» را روی آنتن می‌برد.
«ژرار دوپاردیو» بازیگر شناخته شده سینمای فرانسه است. او بازیگری را با تئاتر و گروهی دوره گرد آغاز کرد. پس از ایفای چند نقش کوتاه در سینمای فرانسه اقبال به او رو کرد و در فیلمی از «براتراند بلیر» از کارگردانان شناخته شده فرانسوی ایفای نقش کرد. همین فیلم باعث شناخته شدن او در سینمای فرانسه و ایفای بسیاری نقش های مهم در دهه 80 و 90 سینمای فرانسه شد که حاصل آن دو جایزه سزار و نامزدی برای جایزه اسکار بود.
فیلم های منتخب این بازیگر که ساعت 21 از شبکه نمایش پخش خواهند شد، شامل فیلم های «سی و شش»، «بعد از ظهر من با مارگاریت»، «قاصدک» ، «الماس 13»، «ردپا»، «ژرمینال» و «وداع با ابلهان» هستند.
شبکه نمایش ساعت 23 فیلم های جذاب «همدست»، « آخرین فرمانروا»، «ارواح سیاه»، «دقایق برخورد»، « مرد قد بلند»، «مسیر همیشگی» و «کیمیا» را پخش می‌کند.
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته شبکه نمایش در ساعت یک بامداد به ترتیب روز پخش از شنبه ۳۰ بهمن تا جمعه ۶ اسفند «تعقیب شمالی» ، «فیتس کارالدو » «مارنی» ، «ضربه‌های کشنده»، «قهرمانان »، «12 مرد خشمگین» و «غلاف تمام فلزی» هستند.

امتیاز شما