امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «جریان خاورمیانه» پرس تی وی بررسی می‌شود:
در «جریان خاورمیانه» پرس تی وی بررسی می‌شود:

تسلیم گنبد آهنین اسرائیل در برابر پهپاد «حسان» حزب الله

مشاهده ۱۳۰
۱۴۰۰/۱۲/۰۳- ۱۱:۴۸
تعداد بازدید:130

شکست گنبد آهنین اسرائیل در برابر پهپاد «حسان» حزب الله و مخالفت مردم بحرین با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی محورهای موضوعی برنامه «جریان خاورمیانه»(MidEaStream) شبکه پرس تی‌وی را تشکیل می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «جریان خاورمیانه» دو موضوع وحشت اسرائیل و شکست اقتدار سیستم گنبد آهنین این رژیم در برابر «حسان» پهپاد جدید مقاومت اسلامی حزب الله و مخالفت مردم بحرین با عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم اشغالگر قدس را نقد و بررسی می‌کند.
دکتر میخائیل عوض، مفسر سیاسی از بیروت به عنوان مهمان بخش اول برنامه با اشاره به حضور ۴۰ دقیقه‌ای پهپاد حسان بر فراز فلسطین و بازگشت سالم به لبنان، از این اتفاق به منزله یک سطح جدید از مقاومت در برابر اسرائیل یاد می‌کند که می‌تواند معادلات در منطقه را بر هم بزند.
این مفسر سیاسی همچنین معتقد است که حزب الله لبنان به آمادگی‌های بیشتری برای جنگ با رژیم صهیونیستی رسیده است.
 بخش دوم برنامه هم به بررسی موضوع عادی‌سازی روابط رژیم آل خلیفه با اسرائیل و مقاومت و مخالفت مردم بحرین با این اتفاق اختصاص دارد.
علی فایز، مفسر سیاسی بحرینی از لندن در گفتگو با مروه عثمان مجری برنامه، ضمن تاکید بر اینکه هر نوع رابطه با رژیم صهیونیستی غیرقابل قبول و مردود است، به بررسی تاثیر عادی‌سازی روابط با این رژیم بر مشروعیت حکومت آل خلیفه می‌پردازد.
برنامه «جریان خاورمیانه» سه‌شنبه ساعت 21:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز چهارشنبه ساعت 10:00، 17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد بود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15095  این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما