امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

معرفی فیلم های این هفته شبکه نمایش

مشاهده ۴۸۳
۱۴۰۰/۱۲/۰۷- ۰۹:۰۰

شبکه نمایش در هفته پیش رو قصد دارد در بخش صحنه گران، آثار «محمد کاسبی» از بازیگران کشورمان را پخش و مرور کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  شبکه نمایش از شنبه 7 تا 13 اسفند، در ساعت 13، فیلم و تله فیلم های ایرانی «شغل شریف»، «حتی اگر شب باشد»، « داماد خوش قدم »، «خواستگاری»، «بوگا »، «عاشقی در وقت اضافه» و «حالا چه شود» را روی آنتن می‌برد.
شبکه نمایش در بخش فیلم های منتخب خانوادگی ساعت 19 به ترتیب فیلم های «برف پیما»، «کارآگاه فاکس»، «پسر روزنامه چی»، «وقتی تو خواب بودی» ، «کوه سرخ غرب»، «سرزمین ماه» ، «بازیگر قانون» را پخش می‌کند.
«محمد کاسبی» بازیگر شناخته شده و متولد سال 1330 تهران است. کاسبی از نوجوانی به تئاتر و بازیگری علاقمند بود و کار خود را با تئاتر آغاز کرد. او در 1353 به دانشکده هنرهای دراماتیک رفت و در رشته بازیگری و کارگردانی سینما مشغول تحصیل شد. در این دوره او به اجرای تئاترهای بسیاری پرداخت و پس از پیروزی انقلاب برای دو سال مسئول واحد نمایش رادیو بود و همزمان به گویندگی رادیو پرداخت. اولین فیلمی‌که کاسبی در آن حضور پیدا کرد در سال 1361 و فیلم «مرگ دیگری» ساخته «محمد رضا هنرمند» بود. محمد کاسبی برای فیلم «پدر» موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر شده است. او در تلویزیون نیز با حضور در مجموعه‌هایی چون «خوش رکاب» بسیار موفق بوده است.
فیلم های منتخب این بازیگر در ساعت 21 که از شبکه نمایش پخش می‌شوند به ترتیب روز پخش شامل فیلم های «دایره سرخ»، «پدر»، «دنیای وارونه»، «زنگ ها»، «براده‌های خورشید»، «نفوذی» و «بدوک» است.

شبکه نمایش ساعت 23، فیلم های جذاب «دشمنان ملت»، « نجات مزرعه» ، «کونگ فو یوگا»، «ارثیه»، « زمانی که آخرین شمشیر کشیده شود»، «تغییر چهره» و«ساخت آمریکا» را روی آنتن می‌برد.

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش در ساعت 1 بامداد نیز به ترتیب روز پخش، از شنبه ۷ تا جمعه ۱۳ اسفند «در گرمای شب» ، «رویاها » «سرداب و پاندول» ، «جاده صاف کن»، «توده چسبنده »، «گاوچران‌ها» و «من و خرس ها» هستند.

امتیاز شما