امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیران شبکه سه سیما از پشت صحنه «حکم رشد»

مشاهده ۳۱۵
۱۴۰۰/۱۲/۰۷- ۱۰:۰۴

مدیر شبکه سه سیما همراه جمعی از مدیران این شبکه شامگاه چهارشنبه ۴ اسفند، با حضور در پشت صحنه سریال «حکم رشد»، از نزدیک در جریان روند ساخت این سریال قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علی فروغی با تشکر از زحمات عوامل این مجموعه گفت: سریال «حکم رشد» یکی از سریال های خوب پلیسی و خانوادگی است و نقطه قوت این سریال توجه به مسائل روز جامعه و اهمیت ویژه ای ست که به حفظ کیان خانواده داده شده است و در جزئیات داستان این سریال به مفاهیمی همچون حفظ حرمت والدین در خانواده، توجه به شرعیات، ارزش های اخلاقی و انسانی و فرهنگ ایرانی اسلامی‌به خوبی توجه شده است.

وی ادامه داد: پلیسی که در این سریال نشان داده می‌شود یک پلیس مردمی، ایرانی و قابل باور است و بر اساس آنچه تاکنون ما از این سریال تماشا کرده ایم بازی بازیگران و داستان جذاب آن است و امیدواریم که با اقبال مخاطبان مواجه شود.
فروغی افزود: حمایت از مجموعه‌های نمایشی جذاب و خانواده محور هدف شبکه سه سیماست.  
در این دیدار مهدی فرجی- تهیه کننده سریال نیز به نمایندگی از گروه سازنده با تشریح آخرین وضعیت ساخت سریال «حکم رشد» گفت: ساخت این سریال از ابتدا با مشکلات مختلفی همراه بودکه خوشبختانه با حمایت های سازمان به ویژه فروغی و سایر مدیران شبکه سه سیما و مرکز سیما فیلم در حال برطرف شدن است.
تاکنون بیش از هفتاد درصد صحنه‌های سریال فیلمبرداری شده است و همه بازیگران جلوی دوربین رفته اند و فیلمبرداری تا اواسط اردیبهشت ۱۴۰۱ ادامه دارد.
در سریال «حکم رشد» که با موضوع پلیسی ـ خانوادگی، در ۳۰ قسمت تولید می‌شود، بازیگرانی چون ثریا قاسمی (توران)، مه‌لقا باقری (محبوبه)، پیام احمدی‌نیا (غلام)، مجتبی فلاحی (ذبیح)، شهین تسلیمی (عالیه)، علیرضا مهران (نوید)، حمید ابراهیمی (افشین کافر)، مهرداد ضیایی (دکتر پویا)، آزیتا ترکاشوند (زیبا چاپاری)، نیلوفر شهیدی (زهره)، مجید سعیدی (اسفند/ نعنا)، ندا قاسمی (سودابه)، هدی استواری (سایه)، ارشیا توکلی (سلیم)، حسن ولیخانی (نصیر)، ایفای نقش می‌کنند.

امتیاز شما