امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

باز شدن پرونده مرگ در برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست»

مشاهده ۱۵۲
۱۴۰۰/۱۲/۰۹- ۱۰:۵۷

برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» (The Communiqué with Richard Medhurst) پرونده و مرگ مشکوک جفری اپستین و ارتباط آن با سیاستمداران سرشناس و سازمان‌های جاسوسی را در پرس تی وی زیر ذره‌بین می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، موضوع برنامه این هفته «اعلامیه با ریچارد مدهرست» به پیوند پرونده جفری اپستین و ارتباطات او با نخبگان سیاسی جهان و سازمان‌های جاسوسی و در راس‌شان موساد اختصاص دارد.
به تازگی جسد یکی دیگر از همکاران جفری اپستاین، قاچاقچی بدنام جنسی در سلولش در فرانسه پیدا شده است، درست مانند خود او که به مرگی مشکوک درگذشت.
ریچارد مدهرست، مجری و تهیه‌کننده برنامه در گفت‌ و‌ گو با گراهام الوود نویسنده و بازیگر آمریکایی ارتباط پرونده اپستین با سیاستمداران و چهره‌های معروف جهان همچون دونالد ترامپ، بیل کلینتون و شاهزاده اندرو را مورد بررسی قرار می‌دهد.
الوود همچنین درخصص ارتباط و پیوندهای اپستین و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) سخن می‌گوید.
برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» به کارگردانی ساتراپ شجاعی دوشنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی‌وی می‌‌رود و بازپخش این برنامه روز سه شنبه ساعت ۵، ۱۹ و  ۳، چهارشنبه ساعت 8، پنجشنبه ساعت ۱۴ و روز جمعه ساعت ۲۳ خواهد بود. علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس  http://www.presstv.ir/Section/150102 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما