امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

مروه عثمان در پرس تی‌وی بررسی می‌کند؛ از جنایت عربستان تا خیانت اسرائیل

مشاهده ۱۷۴
۱۴۰۰/۱۲/۰۹- ۱۱:۰۵

برنامه «جریان خاورمیانه»(MidEaStream) به بررسی جنایت جدید ائتلاف متجاوز به یمن و محدودیت آزادی بیان در لبنان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» به بررسی جنایت جنگی جدید ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی در یمن می‌پردازد.
ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی از هدف قرار دادن اماکن غیرنظامی در یمن به بهانه استفاده از این اماکن برای مقاصد نظامی خبر داده است. به این ترتیب، هواپیماهای ائتلاف شروع به بمباران اماکن غیرنظامی، وزارتخانه‌ها، زیرساخت‌ها و به خصوص بخش‌های ارتباطی یمن کرده‌اند.
تزیر الموید کارشناس ارتباطات از صنعا مهمان «جریان خاورمیانه» ضمن اشاره به حمله ائتلاف به شرکت ملی ارتباطات بین‌المللی یمن به ارائه تحلیل خود از این تهاجم می‌پردازد و پاسخ صنعا به این حملات غیرانسانی را نیز پیش‌بینی می‌کند.
بخش دوم برنامه نیز به بررسی خیانت به آزادی بیان در لبنان توسط عده‌ای از خبرنگاران وابسته به رژیم صهیونیستی اختصاص دارد.
مروه عثمان مجری «جریان خاورمیانه» در گفت‌ و گو با حمزه خنسا خبرنگار روزنامه الاخبار از بیروت نفوذ اسرائیل در میان خبرنگاران لبنانی و استفاده از آنها در جهت تفرقه در میان احزاب لبنان و تخریب حزب‌الله را بررسی می‌کند.
برنامه «جریان خاورمیانه» سه‌شنبه ساعت 21 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز چهارشنبه ساعت 10، 17 و 23، پنجشنبه ساعت 18و 3 ، جمعه ساعت 12 و شنبه ساعت 5 خواهد بود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15095  این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما