امروز دوشنبه  ۲۷ فروردين ۱۴۰۳

معرفی فیلم های هفته جدید شبکه نمایش

مشاهده ۴۱۷
۱۴۰۰/۱۲/۱۴- ۰۹:۰۴

شبکه نمایش علاوه بر پخش فیلم های سینمایی مختلف، آثار «کوین کاستنر» را نیز پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فیلم و تله فیلم های ایرانی «بهشت موازی»، «جاسم به جبهه می رود»، « خاطره گمشده »، «خونه پا»، «سفر خوش »، «تهران دربست» و «سرب» در  ساعت 13 از شنبه 14 تا 20 اسفندروی آنتن می روند.
فیلم های منتخب خانوادگی و بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش در هفته پیش رو به ترتیب، فیلم های «مینوس»، «قندون جهیزیه»، «معراجی‌ها»، «برو راهتو برو» ، «هرگز دیر نیست»، «دریاسالار» و «ماجراجویان جزیره» هستند.
«کوین کاستنر» بازیگر سرشناس سینما متولد 1955 است. او در کودکی به علت شغل پدرش که یک برقکار بود، همواره در حال مسافرت و تغییر محل زندگی بود. همین مسائل باعث شد تا جوانی او حرفه و شغل خاصی را برای آینده خود در نظر نداشته باشد. بازیگری به عنوان یکی از علایق او بخشی از زندگی او را به خود اختصاص داده بود تا زمانی که بصورت اتفاقی در پرواز مکزیک او با «ریچارد برتون»، ملاقات کرد. برتون در این سفر به او گفت اگر به بازیگری علاقه دارد باید بصورت تمام وقت به این کار بپردازد. طی این اتفاق کاستنر تمام تلاشش را برای حضور در سینما کرد و با وجود اینکه نزدیک شش سال موفق به دریافت نقشی نشد اما تاثیری در اراده او نداشت و در نهایت موفق شد. کاستنر برای فیلم «رقصنده با گرگ»، موفق به دریافت دو جایزه اسکار برای بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده است.
فیلم های منتخب این بازیگر که این هفته ساعت 21 از شبکه نمایش پخش خواهد شد، شامل این فیلم هاست «دنیای کامل»، «مک فارلند»، «جی اف کی»، «رقصنده با گرگ»، «رابین هود»، «رهایش کن» و «آخرین مهلت».
فیلم های ساعت 23 شبکه نمایش که بخش فیلم های جذاب شبکه نمایش را تشکیل می دهد فیلم های «شینوبی»، « قصر رویایی» ، «زیر بام های شهر»، «مجرم»، « فانوس بانان»، «مکانیک 2» و«شاه لیر» را پخش می‌کند.
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش «گوزن جوان» ، «تخت خواب سحرآمیز» «گاو بازها» ، «کلانتر و گمشده فضایی»، «مرد خشمگین »، «رودخانه وحشی» و «کونگ فو کار زبل» هستند که
ساعت 1 بامداد روی آنتن می روند.

امتیاز شما