امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی شبکه مستند از رضا فیاضی

مشاهده ۱۸۶
۱۴۰۰/۱۲/۲۱- ۰۸:۵۴

مراسم پاسداشت رضا فیاضی بازیگر، نویسنده و کارگردان و رونمایی از مستند «روزهای ملی» به همت شبکه مستند در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آیین پاسداشت رضا فیاضی بازیگر، نویسنده، صداپیشه، کارگردان و مجری ایرانی و رونمایی از مستند «روزهای ملی» تولید جدید شبکه مستند به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل توکلی، 18 اسفند با حضور جمعی از هنردوستان و علاقه مندان در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
این فیلم مستند 60 دقیقه‌ای به زندگی شخصی و حرفه‌ای رضا فیاضی پرداخته است. فیلمبرداری این اثر در مکان‌های مختلفی انجام شده است که از آن جمله می‌توان به واحد عروسکی کانون پرورش فکری، منزل این هنرمند و ... اشاره کرد.
رضا فیاضی بازیگر، نویسنده، صداپیشه و هنرمند سینما و تلویزیون است که تاکنون در آثار زیادی با موضوعات مختلف حضور داشته است. او تجربه بازیگری، کارگردانی، کار‌های عروسکی، آثار تاریخی مثل امیر کبیر و ... زیادی داشته است.
در ابتدای این مراسم رضا فیاضی گفت: در سه شب اخیر و پیشرو اتفاقات مهمی‌برایم رخ داد و به صورت متوالی مراسم رونمایی از تولیداتی برگزار شد.
فیاضی با اشاره به ساخت مستند «روزهای ملی» گفت:‌ واقعا از آقای توکلی تشکر می‌کنم که این مستند را با همه وجودش ساخت. هم‌چنین از شبکه مستند تشکر می‌کنم که این فیلم را تولید کرد و پخش می‌کند. در این مدت مستندات زیادی از زندگی من ساخته شده است اما تلاشی که آقای توکلی برای ساخت این اثر کرد، متفاوت با آن کارها است.
ابوالفضل توکلی تهیه‌کننده و کارگردان «روزهای ملی» از همراهی رضا فیاضی برای ساخت این فیلم قدردانی کرد.
در بخش پایانی این مراسم، با حضور رضا فیاضی و ابوالفضل توکلی از یک عمر فعالیت هنری این هنرمند پیشکسوت قدردانی و تندیس شبکه مستند به وی اهدا شد.

امتیاز شما