امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
در «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» پرس تی‌وی مطرح می‌شود؛
در «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» پرس تی‌وی مطرح می‌شود؛

چرا اسرائیل از اوکراین حمایت می‌کند؟

مشاهده ۱۷۸
۱۴۰۰/۱۲/۲۱- ۱۳:۲۶
تعداد بازدید:178

موضوع برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی»(Palestine:Declassified) شبکه پرس تی‌وی به بررسی تاریخ و روابط پیچیده صهیونیسم و اوکراین اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه این هفته «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» به بهانه درگیری‌های اخیر میان روسیه و اوکراین، نگاهی تاریخی دارد به روابط طولانی، پیچیده و درهم تنیده صهیونیسم و اوکراین.

 کریس ویلیامسون مجری «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» حضور نیروهای داوطلب  رژیم صهیونیستی در میان سربازان اوکراینی در جنگ با روسیه را نیز در راستای همین پیوند تاریخی ارزیابی می‌کند.

ویلیامسون همچنین در گفتگو با دیوید میلر و آسا وینستانلی کارشناسان امور بین‌الملل دلایل مداخله مستقیم رژیم صهیونیستی و جریان‌های راست افراطی صهیونیسم در درگیری‌های روسیه و اوکراین را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهند.

برنامه «فلسطین؛ محرمانه‌زدایی» با اجرای کریس ویلیامسون شنبه ساعت ۲۱ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز یکشنبه ساعت ۱۶:۰۰، ۲۳:۰۰ و دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰, ۰۳:۰۰ و سه‌شنبه ۰۸:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن  می‌رود.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150108 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.

 

امتیاز شما