امروز چهارشنبه  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
در پرس تی‌وی بررسی می‌شود؛
در پرس تی‌وی بررسی می‌شود؛

نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در «بازار» نفت و گاز

مشاهده ۱۶۰
۱۴۰۰/۱۲/۲۱- ۱۳:۳۰
تعداد بازدید:160

برنامه «بازار» (Bazaar)شبکه پرس تی‌وی به بررسی نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت و گاز می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، موضوع برنامه این هفته «بازار» به بررسی نقش و تأثیر شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت مهم و استراتژیک نفت و گاز اختصاص دارد.

مجری برنامه با اشاره به این آمار که در حال حاضر ۵۵۰۰ حلقه چاه نفت و گاز در ۴۰۰ میدان کشور وجود دارد، به این موضوع می‌پردازد که شرکت‌های دانش‌بنیان نقش به سزایی در همگام نگه داشتن صنعت نفت و گاز با پیشرفت های روز داشته‌اند.

سامسون باغستانیان همچنین بر این نکته تاکید دارد که بسیاری از موفقیت‌های بخش‌های حوزه نفت و گاز مدیون تلاش‌های سخت شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه فناوری‌ها است. برنامه «بازار» به این موضوع نیز می‌پردازد که دولت برای توسعه بیشتر صنایع بزرگ در سراسر کشور به دانش شرکت‌های دانش‌بنیان متکی است و فعالیت این شرکت‌ها میلیون‌ها دلار صرفه‌جویی ارزی را به دنبال داشته است.

برنامه «بازار» به تهیه کنندگی مجتبی مقامی روز شنبه ساعت 18:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش آن شنبه ساعت 07:00 و 17:00 و یکشنبه ساعت 12:00 روی آنتن می‌رود. علاقمندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15099 این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.

امتیاز شما