امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

علی مسعودی میزبان 3 شهروند خدوم از بهشت زهرا می‌شود

مشاهده ۱۴۶
۱۴۰۰/۱۲/۲۲- ۱۲:۰۱

ویژه برنامه «نوروز در راه است» امشب ۲۲ اسفند با حضور علی مسعودی، بازیگر سینما و تلویزیون و رضا یزدانی، خواننده محبوب کشور پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، در برنامه «نوروز در راه است» علی مسعودی میزبان سه کارمند بهشت زهرا تهران است که در پایان برنامه با رای مستقیم مخاطبان، یکی از آنها به عنوان هفتمین شهروند خدوم برگزیده پایتخت در سال جاری معرفی می‌شود.
محور اصلی این برنامه که با استقبال شهروندان تهرانی روبرو شده است، قدردانی از خدمات شهروندان نمونه در حوزه‌های مختلف شغلی اعم از خدمات شهری، آتش نشانی، پرستاران، معلمان و پلیس راهنمایی و رانندگی می‌باشد که بدون چشم داشت و انتظار به مردم و شهروندان خدمت می‌کنند.
در این برنامه هر روز مستندهای کوتاهی از فعالیت شهروندان نمونه در حوزه‌های مختلف پخش می‌شود و مخاطبان می توانند کد شهروند مورد نظر خود را از طریق پیامک و اپلیکیشن شبکه پنج سیما ارسال کنند و در انتخاب 10 شهروند نمونه پایتخت مشارکت داشته باشند.
برنامه «نوروز در راه است» به پنج نفر از شرکت‌کنندگان که در نظرسنجی انتخاب شهروند خدوم مشارکت داشتند، به قید قرعه جایزه ۱۰ میلیون ریالی اهدا خواهد کرد.
این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، به تهیه کنندگی حسین شیرعلی و اجرای ابوالفضل آقاخانی است که در روزهای پایانی سال هر شب ساعت 21 روی آنتن می رود.

امتیاز شما