امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

گفت وگوی بی واسطه مردم با «بعد 4»

مشاهده ۴۰۴
۱۴۰۰/۱۲/۲۴- ۱۴:۱۸

عوامل مسابقه تلفنی «بعد 4»شبکه 4سیما سه شنبه 24 اسفند در امور مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی به تماس مخاطبان پاسخ دادند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجید قره گوزلو، تهیه کننده مسابقه تلفنی «بعد چهار» از شبکه چهار سیما ، علی نیکزاد، مجری ، سولماز فروتن، روابط عمومی و هماهنگی و محمد جواد حیدری، مدیر تولید و کاربر رایانه این مسابقه تلفنی در واحد 162 سازمان حضور یافتند و پاسخگویی 55 تماس مستقیم و بدون واسطه با مخاطبان این برنامه بودند.
در ادامه عوامل این برنامه در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان حضور یافتند و به مدت یک ساعت پاسخگوی سؤالات خبرنگاران بودند.
مجید قره گوزلو، تهیه کننده مسابقه تلفنی «بعد چهار» از شبکه چهار سیما درباره این مسابقه تلویزیونی گفت: فصل دوم این مسابقه زنده تلویزیونی سال 1399 روی آنتن شبکه چهار سیما رفته و بعد از یک ماه فاصله 29 اسفند 1399 فصل جدید خود را با بازی‌های جدید و نرم افزار به روز شده ادامه داده است.
وی افزود: تولید اولین فصل این مسابقه تلویزیونی به سال 1393 باز می‌گردد که یک سال روی آنتن شبکه چهار سیما بود و با تغییر مدیریت ساخت برنامه متوقف شد و فصل دوم این برنامه از فروردین 1399 تا کنون به مدت دو سال بدون وقفه روی آنتن شبکه چهار سیما بوده است.
وی خاطرنشان کرد: تفاوت فصل اول این برنامه با فصل دوم آن این بود که هشت بازی جدید به این مسابقه تلفنی اضافه شد و نرم افزار ها به روز شدند و مجریان این برنامه تغییر کردند.
 تهیه کننده این مسابقه تلویزیونی درخصوص تماس های امروز مخاطبان این برنامه با واحد 162 سازمان افزود: بیشتر مخاطبان امروز از ما خواستند بازپخش داشته باشیم و ساعت پخش برنامه از 13:30 ظهر به شب تغییر کند.
وی به گروه پژوهشی طراحان سؤال در این مسابقه تلفنی اشاره کرد و گفت: گروه پژوهشی این برنامه به سرپرستی خانم دکتر اسرافیلی، استاد دانشگاه تربیت مدرس شش ماهی روی طراحی سؤالات این برنامه زمان می‌گذارند و سطح سؤالات هم متوسط و بر مبنای اطلاعات عمومی افرادی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر هستند طراحی شده است.
علی نیکزاد، مجری این مسابقه تلفنی هم در این نشست خبری گفت: این مسابقه بیشتر به معرفی مکان‌های کمتر شناخته شده ایران می‌پردازد و در این برنامه سعی  می‌کنیم شرکت کنندگان شهرستانی سهم بیشتری در این برنامه داشته باشند.
این مجری تلویزیونی همچنین به نوع اجرایش در این برنامه اشاره کرد و گفت: من درهمه اجراهایم در طول این سال ها تلاش کردم تا خود واقعی ام با مردم را به نمایش بگذارم و سبک اجراهای من را نبض مردم و اقلیم ایران با توجه به فرهنگ مردم کشورم تعیین می‌کند.
همچنین در این نشست حسین قرایی، مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی گفت: امروز شما از مخاطبان سازمان 55 تماس داشتید و این همان نبض جامعه را گرفتن است. وی با قدردانی از عوامل این برنامه گفت: روابط عمومی سازمان را خانه خود بدانید، ما حاضریم فضایی ایجاد کنیم تا در روابط عمومی ده نفر از 55 مخاطب این مسابقه که امروز با شما تماس داشتند با شما رو در روگفت وگوی مستقیم وبی واسطه داشته باشند و نظرات و پیشنهاداتشان را با شما در میان بگذارند.
در پایان این نشست خبری مدیر کل روابط عمومی سازمان از عوامل این برنامه خواست تا تنها به یک بار حضور در این نشست خبری اکتفا نکنند و به رسم یاد بود هم از عوامل این مسابقه تلویزیونی با اهدای هدایایی قدردانی شد.

امتیاز شما