امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«سین هشتم» به سفره نوروزی شبکه افق افزوده شد

مشاهده ۳۳۰
۱۴۰۰/۱۲/۲۵- ۱۰:۲۱

ویژه برنامه «سین هشتم» با اجرای صابر خراسانی و حسین رفیعی و با محور چهره‌های قهرمان اما گمنام، در آستانه سال جدید روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، طی سال‌های اخیر، حضور چهره‌های کمتر دیده شده به جای سلبریتی‌های مشهور، در برنامه‌های تلویزیونی رونق گرفته و شبکه‌های مختلفی، برنامه‌هایی را با حضور این افراد روی آنتن برده‌اند. 

امسال این برنامه با حال و هوایی متفاوت و در پنج قسمت با اجرای حسین رفیعی به صورت زنده روی آنتن می‌رود.
«سین هشتم» چهار شب انتهایی امسال ساعت 21 تا 24 پخش می‌شود و ویژه برنامه تحویل سال هم از ظهر روز یکشنبه 29 اسفند آغاز می‌شود و تا بعد از تحویل سال ادامه می یابد.
هر برنامه شامل چند آیتم مختلف و چند مهمان است، مهمان‌هایی که هر کدامشان قصه خاص خودشان را دارند و روایتگر ماجرایی هستند که می‌تواند برای مخاطبان، جالب، عبرت‌آموز و البته هیجان‌انگیز باشد زیرا آن‌ها نه اشخاصی مشهور به سبک و سیاق سلبریتی‌های معمول، بلکه قهرمانانی گمنام در بین ما هستند و ممکن است آن‌ها را پیش از این دیده باشیم ولی حالا با نگاه متفاوت شبکه افق، بار دیگر پای حرف‌هایشان می‌نشینیم. بخشی از این برنامه هم به گفت‌وگو با خانواده شهدا اختصاص دارد.
اجرای برنامه هم بر عهده صابر خراسانی و حسین رفیعی است که پیش از این در برنامه «به عشق محمد»، تجربه موفقی از اجرای مشترک با هم داشتند.

امتیاز شما