امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تدارک نوروزی رسانه استانی کهگیلویه و بویراحمد

مشاهده ۲۷۳
۱۴۰۰/۱۲/۲۵- ۱۳:۰۰

صداو سیمای کهگیلویه و بویراحمد برای تحویل سال ۱۴۰۱ برنامه‌های شاد و متفاوت و تاریخی خود را برای هم استانی‌هایش پیش‌بینی کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه استانی دنا برنامه زنده «باوینه» ویژه تحویل سال نو را ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه، روز تحویل سال به صورت زنده از سیمای شبکه استانی دنا پخش می‌کند.
برنامه «باوینه» با آیتم هایی چون شاهنامه خوانی، آداب، پخش و سرود موسیقی محلی شاد و مفرح، نمایش، نوروز در کلام رهبری و بزرگان دین  روی آنتن می رود. تهیه‌کنندگی برنامه باوینه  را کامران پاک منش بر عهده دارد.
سیمای این شبکه استانی برنامه‌های متفاوتی با آیتم های نوروز در استان،  رسوم نوروز در استان، پرداختن به صله رحم، عیدی دادن و عیدی گرفتن، خانه تکانی و رسوم مردم عشایر استان، دید و بازدید از ایام نوروز، معرفی و آداب و سنن پسندیده‌ای که در مناطق مختلف استان وجود دارد با حضور کارشناسان برای بینندگان شبکه استانی دنا را نیز در ایام نوروز روی آنتن می‌برد.
سیمای شبکه استانی دنا نیز برای ایام تعطیلات، برنامه‌های متفاوت و مفصلی پیش‌بینی کرده است.؟
شبکه تلویزیونی دنا با برنامه «اینک بهار» در ایام نوروز ۱۴۰۱ به مدت ۱۳ شب در مدت زمان ۷۵ دقیقه از ساعت ۲۱ هر شب برنامه‌های متنوع شاد و مهیجی را برای مخاطبان هم استانی پیش بینی کرده است. در برنامه «اینک بهار» بخش هایی چون پخش موسیقی با کلام، بومی و محلی با دعوت از خوانندگان و محلی، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، طنز، گزارش از مشاغلی که ایام نوروز در کنار خانواده نیستند و مشغول خدمت به مردم سرکارهستند گنجانده شده است. تهیه کنندگی برنامه «اینک بهار» را سید عمار بزرگواری بر عهده دارد.
صدای شبکه استانی دنا نیز برنامه‌های بسیار جذاب و دل نشینی برای مردم و مخاطبان هم استانی تدارک دیده است،
رادیو دنا نیز برنامه «عیدانه» را به مدت ۱۸۰ دقیقه به صورت زنده برای ویژه برنامه تحویل سال نو برای مخاطبان هم‌استانی تدارک دیده است.
دعوت از کارشناسان خبره و آگاه به مسائل تاریخی به ویژه ایام عید نوروز، آداب و رسوم و ویژه برنامه نوروز ارتباط با مراکز مشهد، شیراز، قم،  دعوت از هنرمندان و ارتباط با ورزشکاران و افراد  چهره‌های موفق محلی نوروز در کلام  رهبری و‌ بزرگان دینی نیز از جمله برنامه‌های صدای شبکه‌ دنا است که به مدت ۱۸۰ دقیقه برای هم استانی‌ها به تهیه کنندگی فریبا پورعلی، و رحمان دانش روی آنتن می رود.
صدای شبکه استانی دنا نیز ویژه برنامه «نوبهار» را هر روز، به مدت ۹۰ دقیقه تا پایان تعطیلات برای مردم و مخاطبان هم استانی روی آنتن می‌برد. معرفی جاذبه‌های گردشگری، گزارش مردمی، پخش موسیقی شاد، نمایش، طنز، ارتباط با پلیس راهنمایی و رانندگی برای آگاهی مردم  و مسافران از وضعیت راه‌های استان، تماس با سازمان هواشناسی این برنامه در ۱۳ روز از  شبکه صدای کهگیلویه و بویراحمد به صورت زنده پخش می‌شود.

امتیاز شما