امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه های رادیو قرآن به مناسبت نیمه شعبان

مشاهده ۱۳۴۷
۱۴۰۰/۱۲/۲۵- ۱۳:۲۴

شبکه رادیویی قرآن به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام زمان (عج) و نیمه شعبان ویژه برنامه‌هایی را برای شنوندگانش تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه رادیویی با همکاری آستان مقدس حضرت صالح بن موسی الکاظم (ع) به صورت زنده از در ورودی صحن مقدس ایشان تقدیم مخاطبان می‌شود.
«عاشقان ظهور» عنوان ویژه برنامه گروه آموزش رادیو قرآن است که از ۲۵ اسفند ماه مصادف با شب ولادت حضرت قائم (عج) به مدت ۴ شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می‌شود.
عاشقان ظهور شامل آیتم های متنوعی از قبیل سخنرانی، مداحی، ارتباط با حرم امام رضا (ع) و جمکران و گزارش است که به تهیه کنندگی نورالدین سجادی، گویندگی حمید غلامی و سخنرانی حجت الاسلام بی آزار شیرازی از ۲۵ تا ۲۸ اسفند، هر شب با اهدای ۱۲ هدیه ساعت ۲۱ روی آنتن می رود.
باران امید دیگر برنامه شبکه رادیویی قرآن است که به تهیه کنندگی محبوبه کلانتر و فاطمه گنجی و گویندگی حمید عبیری در روز های ۲۵ و ۲۶ اسفند، ساعت ۹ صبح به مدت ۵۰ دقیقه و روز ۲۷ اسفند از ساعت ۹، به مدت ۱۸۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود.
مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت WWW.radioquran.ir از پخش زنده شبکه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند.
مخاطبان می توانند از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده این برنامه باشند.

امتیاز شما