امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراه «بهاری با مدافعین» شبکه دو سیما

مشاهده ۳۲۹
۱۴۰۱/۰۱/۱۰- ۱۲:۵۹

برنامه 10 فروردین «از آسمان» به برگزاری نوروز در جمع خانواده شهید مدافع حرم شهید عین الله مصطفایی اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بقاع متبرکە امامزادگان عظیم الشأن مدفون در شهرها و روستاها، پناهگاه دل های مشتاق در شادی‌ها و غم هایشان هستند. در نوروز 1401 به حرم پاک امامزاده حسن (ع) در کرج رفتیم که نسب این بزرگوار بنا به گفتە متولیانش به امام موسی کاظم (ع) می‌رسد.

همسر شهید مصطفایی از شاخصه‌های رفتاری همسرش می‌گوید، از مردی که دوازده سال، با هم زندگی‌ می‌کرد.
امیررضا پسر حاج عین الله که حالا برای خودش مردی شده، نوروز 1401 را به مردم وطنش تبریک می‌گوید. این ششمین نورزوی است که او بدون بابا کنار سفره هفت سین می‌نشیند البته این عید امیررضا با عیدهای گذشتە بدون بابا فرق دارد. این نخستین عید خانوادە مصطفایی است که از چشم انتظاری درآمده‌اند. همسر این شهید از رسیدن خبر شهادت و روزهای انتظار هم حرف می‌زند، از روزهایی که امیررضا پیش چشمش قد می‌کشید و بزرگ می‌شد و از عیدهای بعد از شهید...
«از آسمان» کاری از گروه معارف شبکه دو سیماست که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی فرد، در ایام نوروز هر روز، ساعت 13:20 روی آنتن این شبکه می رود و بازپخش آن ساعت 2 بامداد پخش می‌شود.
در تولید این برنامه، سعید سلیمانی (تصویرگر و تدوینگر)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر و نور)، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی)، نادر گهرسودی (گوینده) و حمید بناء (نویسنده) مشارکت دارند.

امتیاز شما