امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

اعلام ویژه برنامه‌های رمضانی صداوسیمای مرکز کیش

مشاهده ۴۹۳
۱۴۰۱/۰۱/۱۶- ۱۳:۴۲

صداوسیمای مرکز کیش ویژه برنامه‌های تولیدی این مرکز را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه رادیویی «قرار عاشقی» عنوان ویژه برنامه افطار است که به مدت دو ساعت از ساعت 18 تا 20 روی آنتن می رود. معرفی قاریان قرآن، سفیران نور، روزه اولی‌ها، بخش گزارشی و تغذیه در ماه رمضان از بخش های متنوع این برنامه است. تهیه کنندگان «قرار عاشقی» مریم یوسف زاده و لیلا تاجرزاده هستند.

«نجوای بندگی» عنوان ویژه برنامه سحرگاهی رادیو کیش است که به تهیه کنندگی محسن صبری از ساعت 4:30 تا 6 در جزیره زیبای کیش شنیده می‌شود.

شرح و تفسیر دعای سحر و ابوحمزه ثمالی، با سحرخیزان، ادعیه و مناجات، بخش کارشناسی و دعای سحر از بخشهای متنوع این برنامه است.

«ماه ترین ماه» عنوان ویژه برنامه تلویزیونی افطار است که به مدت یک ساعت از سیمای مرکز کیش روی آنتن می رود. آداب و رسوم، تصاویر ارسالی بینندگان، مسابقه قرآنی، روزه اولی‌ها، درس هایی از نهج البلاغه، احکام و تغذیه از بخش های این برنامه است.

تهیه کننده و تدوینگر این برنامه مهدی روحی و نویسنده آن ثمره رشیدی است. مجریان این برنامه نیز ثمره رشیدی و محمدحسین امیدزاد و تصویربرداران آن محمد خلیلی، احمد مرادی، مهدی کرمانی زاده و حسینی دانش هستند.

همچنین «نسیم سحر» عنوان ویژه برنامه سحرگاهی سیمای مرکز کیش است. ادعیه و مناجات، الهی نامه، آیه و حدیث، فرازی از دعای ابوحمزه، دعای سحر، کارشناسی، سیره شهدا و علما، تصاویر ارسالی بینندگان، شعر خوانی و برش هایی از سخنان علما از جمله بخشهای متنوع این برنامه 35 دقیقه ای به شمار می آیند.

تهیه کننده این برنامه: امیر اسکندری؛ دستیار تهیه عباس زارعی؛ نویسنده رضا بهنام قاسمپور و تدوینگر آن رضا کردی است.

«جزء خوانی قرآن کریم» دیگر برنامه سیمای مرکز کیش در ماه مبارک رمضان است که به صورت زنده و پس از پخش نماز جماعت ظهر از یکی از مساجد کیش به صورت زنده پخش می‌شود.

امتیاز شما