امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

رفع اشکال از سیستم آنتن تلویزیونی UHF ایستگاه چاه هزار کرمان

مشاهده ۱۲۲
۱۴۰۱/۰۱/۲۰- ۱۲:۳۰

با تلاش دکل بندان اداره کل فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام در ایام نوروز، سیستم آنتن تلویزیونی UHF ایستگاه چاه هزار کرمان، رفع اشکال شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در روزهای آغازین سال 1401 و بر اساس گزارش امور فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام مرکز کرمان مبنی بر بروز مشکل برگشتی در فرستنده‌های تلویزیونی ایستگاه چاه هزار این استان، رفع اشکال از ایستگاه مذکور در دستور کار فوری این اداره کل در معاونت توسعه و فناوری رسانه قرار گرفت و در ایام نوروز برای انجام این ماموریت، گروه دکل بندی از تهران به محل ایستگاه اعزام شدند.

پس از بررسی و در ادامه، با شناسایی اشکال در فیدر اصلی سیستم آنتن UHF، مقرر شد به صورت موقت برای رفع قطعی، از فیدر DRD موجود در ایستگاه به شکل جایگزین استفاده شود تا فرستنده‌ها سریع تر در مدار قرار گیرند و در نهایت فیدر اصلی این ایستگاه نیز به منظور بررسی بیشتر و تشخیص دلیل خرابی به لابراتوار اداره کل فرستنده‌های تلویزیونی و رادیویی اف ام منتقل شد.

ایستگاه متوسط قدرت تلویزیونی و رادیویی اف ام چاه هزار در کرمان پوشش دهنده مناطقی چون بافت، بلورد و حومه و... دارای پوشش استانی 0.28 و پوشش 0.01 درصد در کل کشور است.

امتیاز شما