امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

فیلم های این هفته شبکه نمایش معرفی شدند

مشاهده ۳۶۹
۱۴۰۱/۰۱/۲۰- ۱۳:۳۳

شبکه نمایش در این هفته، علاوه بر پخش فیلم های مختلف برای مخاطبانش، در بخش مرور آثار جدول پخش برنامه‌هایش، فیلم هایی را که موسیقی متن و آهنگسازی آن‌ها را زنده یاد ناصر چشم آذر انجام داده است را نیز تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه نمایش فیلم و تله فیلم های ایرانی «حفره»، «قبل از غروب»، « رسم رفاقت »، «شکوه عشق»، «زمانی برای درنگ »، «فصل تازه» و «دو فیلم با یک بلیط» را از شنبه 20 تا 26 فروردین ساعت 13 برای مخاطبانش روی آنتن می‌برد.

فیلم های منتخب خانوادگی این شبکه هم که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب فیلم های «افسانه‌های خزان»، «امید، شجاعتی جاودانه»، «قانون سرزمین»، «پایان راه» ، «خانواده موروثی»، «مردان جدی» و «حامی‌گرگ» را پخش می‌کند.

زنده یاد «ناصر چشم آذر» آهنگساز سرشناس، متولد سال 1329 اردبیل، موسیقی را در کودکی زیر نظر پدرش اسماعیل چشم آذر آموخت. او در 12 سالگی وارد ارکستر آذربایجانی رادیو ایران شد. چشم آذر برای تحصیلات موسیقی به آمریکا رفت و در سال 63 به ایران بازگشت و در این سال ساخت موسیقی فیلم «تاراج»  را برعهده گرفت و فعالیت خود را در حوزه موسیقی فیلم آغاز کرد.او در این بخش یکی از هنرمندان پر کار و موفق ایرانی بود. «اجاره نشین‌ها» «غریبه» «ای ایران» «هامون» «خواهران غریب» از جمله موسیقی فیلم های این هنرمند فقید است. آلبوم «باران عشق» مشهورترین ساخته ناصر چشم آذر در موسیقی است.
فیلم های منتخب این هنرمندکه این هفته از شبکه نمایش پخش خواهند شد، «لنگرگاه»، «غریبه»، «آخرین مرحله» ، «می خواهم زنده بمانم»، «دیگه چه خبر»، «خواهران غریب» و «نبات» هستند.

فیلم های بخش جذاب ساعت 23 شبکه نمایش نیز شامل فیلم های «فراسرعت»، « همیشه»، «غرق شده در ساحل»، «حسابدار»، « تاریک ترین ذهن‌ها»، «ماشین جنگ» و«هتل آرتمیس» خواهند بود.

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته شبکه نمایش نیز به ترتیب روز پخش «زنده باد زاپاتا»، «سامورایی شوگان»، «آماتور»، «دره من چه سرسبز بود»، «سه ثانیه به جهنم »، «تام هورن» و «نوادا اسمیت» هستند.

امتیاز شما