امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

لزوم همراهی کارشناسان شعر و موسیقی با تهیه کنندگان

مشاهده ۱۵۰
۱۴۰۱/۰۱/۲۵- ۱۴:۵۵

وجود مشاور و کارشناس حوزه شعر و موسیقی زبان و ادبیات فارسی و سایر حوزه‌ها در کنار تهیه کنندگان برنامه‌های صدا و سیمای فارس ضروری است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سهرابی، مدیرکل صداوسیمای فارس در جلسه شورای شعر و موسیقی صداوسیمای فارس گفت: رسانه‌ای موفق است که بتواند پیام خود را از ایده تا دیده، به روش حرفه ای و ماهرانه تولید، پردازش و به مخاطب انتقال دهد و موفقیت، زمانی حاصل می‌شود که آن پیام در مدت زمان طولانی در ذهن مخاطب باقی بماند.

سهرابی افزود: تولید این برنامه‌ها با حضور مشاوران و کارشناسان حوزه‌ های مربوطه در کنار تهیه کنندگان صداوسیما ممکن خواهد بود، بخصوص در حوزه شعر و موسیقی که در جذب مخاطب بسیار تأثیرگذار است.

مدیرکل صداوسیمای فارس، پس از اهدای احکام به شاعران، موسیقی دانان و اساتید دانشگاه‌ها که عضو شورای مشورتی شعر و موسیقی صداوسیمای فارس هستند از آن‌ها خواست حضوری فعال در کنار تهیه کنندگان داشته باشند تا برنامه‌هایی جذاب و مخاطب پسند تولید شود.

سهرابی، همچنین افزود: در عصر ارتباطات که نتیجه آن تنوع و تکثر رسانه‌هاست، وجود افراد خبره و صاحب نظر، برای تولید پیام‌ها و برنامه‌های مطلوب و اثرگذار بسیار ضروری است.

در این جلسه شاعران، نوازندگان و موسیقی دانان ضمن انتقاد از بعضی برنامه‌های صداوسیما، نظرات خود را درخصوص تهیه برنامه‌های پرمحتوا و مخاطب پسند بیان کردند.

 

 

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما