امروز چهارشنبه  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

فیلم های آخرین هفته فروردین شبکه نمایش

مشاهده ۴۷۰
۱۴۰۱/۰۱/۲۷- ۰۸:۴۷

شبکه نمایش علاوه بر پخش فیلم های متعدد در ساعات مختلف، قصد دارد در هفته پیش رو، مروری بر فیلم های مهرداد میرکیانی، از چهره پردازان سینمای کشورمان داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه نمایش از شنبه 27 فروردین تا دوم اردیبهشت، ساعت 13، فیلم و تله فیلم های ایرانی «به همین راحتی»، «بازی دو نفره»، « اولین تکیه گاه»، «سایه‌های شهر»، «بیست و چهار »، «ستاره» و «شب» را روی آنتن می‌برد.
فیلم های منتخب خانوادگی ساعت 19 شبکه نمایش نیز در این هفته با عناوین «راکت»، «کانی مانگا»، «مقام چهارم»، «امتیاز»، «آخرین مسابقه»، «سامورایی رامن فروش» و «توگو» تقدم مخاطبان می‌شوند.
«مهرداد میرکیانی» متولد سال 1342 در شهر تهران است. میرکیانی فعالیت هنری خود را از سال 1362 زیر نظر «جلال معیریان» و «مسعود ولدبیگی» آغاز کرد. او در سال 1372 با فیلم «جنگ نفتکش ها» به کارگردانی «محمد رضا بزرگ نیا» وارد حوزه سینما و در سال 1376 برای فیلم «آژانس شیشه ای» موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد. میرکیانی علاوه بر سینما در تلویزیون نیز کارنامه موفقی دارد و سریال های «سه در چهار»، «صاحبدلان» و «راه بی پایان» از جمله آثار اوست. فیلم های منتخب این هنرمند که این هفته ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شوند شامل «رفیق بد»، «طلا و مس»، «بوفالو» ، «مرگ ماهی»، «میهمان داریم»، «ماهی سیاه کوچولو» و «یاسین» هستند.
شبکه نمایش فیلم های جذاب  «چیزی برای از دست دادن نیست»، «ردیاب»، «تاجیمارو»، «آتشفشان»، «باران سخت»، «خبرچین» و «ماشه مرگ» را به ترتیب از شنبه 27 فروردین تا دوم اردیبهشت، ساعت 23 روی آنتن می‌برد.
«خورنشین‌ها»، «سفر اولین مردان به ماه»، «موش و گربه»، «ساعت اسلحه»، «مطرود»، «جنایت و مکافات» و «دوئل» هم فیلم های کلاسیک این هفته نمایش هستند که ساعت یک بامداد تقدیم مخاطبان می‌شوند.

امتیاز شما