امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

راز و نیاز شب‌های قدر بر فراز دنا

مشاهده ۱۷۸
۱۴۰۱/۰۱/۲۹- ۱۳:۵۱

صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد در همراهی با روزه داران در لیالی قدر برنامه های متنوع و معنوی را روی آنتن می برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه استانی دنا در شب های لیالی قدر با 5 واحد فرستنده سیار و استقرار در شهرستان‌های چرام، کهگیلویه، حسینیه ثارالله سپاه فتح یاسوج، مصلی امام خمینی(ره) یاسوج، بیمارستان شهید بهشتی یاسوح و مسجد فاطمه الزهرا (س) محمود آباد شهر یاسوج برنامه‌هایی به صورت زنده برای هم استانی‌ها پخش می‌کند.
سیمای استانی دنا همچنین علاوه بر پخش دعای جوشن کبیر، راز و نیاز مومنان و روزه داران در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، اعمال شب‌های قدر، سخنرانی، ارتباط تصویری با مراکز مذهبی مشهد، قم و شیراز، پخش تصاویر مراسم احیای مردم روزه دار در منازل مسکونی شان و...را نیز برای هم استانی‌ها روی آنتن می‌برد.
ویژه‌برنامه زنده «شب‌های قدر» ساعت 23 تا 3 بامداد به تهیه‌کنندگی کامران پاک منش و سیدعمار بزرگواری از سیمای شبکه استانی دنا روی آنتن می‌رود.
رادیو دنا نیز ویژه‌ برنامه شب‌های قدر را با عنوان برنامه «نجوای شبانه» به صورت زنده پخش می‌کند. این ویژه برنامه با بخش های مختلف کارشناسی، دعای جوشن کبیر، ارتباط با مراکز مذهبی و رادیوهای سراسری، ارتباط با گزارشگران سراسر استان همراه با حال و هوای شب‌های لیالی قدر و... تقدیم بیینندگان می‌شود.

همچنین صدای شبکه استانی دنا در برنامه «نجوای شبانه» به تهیه‌کنندگی محمد نامداری ساعت 23 تا 3 بامداد به صورت زنده مخاطبانش را در این شب‌های پرفضیلت همراهی می‌کند.
معاونت اطلاعات و اخبار هم در شب‌های پربرکت احیا با پخش اطلاعیه‌های مختلف، شرایط برگزاری شب‌های احیا را اطلاع رسانی می‌کند. در ادامه هم با گزارش های تصویری از برگزاری مراسم در مساجد برگزار کننده لیالی قدر، پوشش خبری رادیویی و تلویزیونی مراسم لیالی قدر در شهرستان‌های استان، مخاطبان خود را در  شب‌های قدر همراهی می‌کند.
همچنین پخش موشن گرافیک با موضوع شب‌های قدر، پخش کلیپ ها و مداحی‌های مرتبط با ایام ضربت خوردن امیر المومنین (ع)، اطلاع رسانی در خصوص اذکار و ادعیه خاص شب‌های پرفیض قدر از فعالیت های فضای مجازی مرکز در این ایام است.

تصاویر

امتیاز شما